خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

دانلود رمان همسایه مغرور من
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 3170 نظرات : 0
دانلود رمان همسایه مغرور من

دانلود رمان جدید

دانلود رمان همسایه مغرور من

دانلود رمان همسایه مغرور من برای موبایل و تبلت

دانلود رمان همسایه مغرور من از Melika1998

دانلود رمان همسایه مغرور من برای اندروید apk

دانلود رمان همسایه مغرور من کامل و بدون سانسور

دانلود نسخه اندروید رمان همسایه مغرور من

دانلود کتاب الکترونیکی همسایه مغرور من

دانلود رمان همسایه مغرور من نوشته melika 1998 کاربر انجمن نودهشتیا

دانلود رمان عاشقانه همسایه مغرور من

دانلود جدید ترین رمان ها

در صورت ناراضی بودن صاحب اثر لینک دانلود حذف خواهد شد.

{اختصاصی بهـــ توپــــ}

دانلود کتاب رمان همسایه مغرور من مخصوص موبایل و تبلت اندروید

نام کتاب : همسایه مغرور من

نویسنده : melika 1998

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1052288.html

قسمتی از متن این رمان عاشقانه :

وای خدا خاک بر سر شدم…
حالا جواب سوال رو چی بدم؟
ریاضی و خیلی دوست داشتم به نظرم درس فوق العاده شیرینیه…ولی این سوال و نمی تونم جواب بدم!!!! الان به نظرم بدترین درس دنیاست…
هی می خوست از رو بغلی ببینم که همچین روش خیمه زده بود ضریح امام رضا رو اینجوری بغل نمی کنه!!!بابا ول کن دیگه خاک بر سر…
همه رو نوشته بودم فقط همین مونده بود.تو کتم نمی رفت که بخوام ریاضی و کمتر از ۱۹ بگیرم…
یکی با مداد زد تو پهلوم و بعدش هم به ورقه کوچیک مچاله شده افتاد رو پام.بازش کردم که دیدم جواب همون سواله.انقدر ذوق کرده بودم که خدا می دونه…این کار این شیما بود ای که خدا ایشاا.. خیرت بده.
شیما دوست صمیمیمه که همسایه مون هم هستش.
سریع نوشتم که معلمه متوجه نشه.تا تموم کردم و نقطه شو گذاشتم معلمه گفت برگه ها بالا.با خوشحالی وصف نشدنی برگه رو دادم و از کلاس خارج شدم.اخرین امتحان خرداد بود و بعدش باید می رفتم پیش دانشگاهی برای اماده شدن کنکور واسه سال دیگه.
وقتی شیما اومد بیرون با خوشحالی پریدم بغلش و کلی هم تف مالیش کردم
-اه برو گمشو حالم بهم خورد..
-خیلی دلتم بخواد نکبت…همه دلشون می خواد یه بوس کوچولو بکنمشون.ایییییییییییییییی
-خوب بابا خودتو نکش…میگم نازی!!!!

-نازی!
-
-نازنین میمیرد…
-کوفت بی شئور عمت بمیره الاغ من اول جوونیمه می خوام عشق و حال کنم.
-خوب حالا میگم نازی…
-بگو دیگه هی نازی نازی میکنه واسه من…
-امروز که امتحان دیگه تموم شد بریم واسه اینکه خستگیمون در بره بریم واسه خودمون عشق و حال و صفا.
-اره پوکیدم انقدر درس خوندم حالا کجا بریم؟
– چمیدونم؟کافی شاپی!پارکی !یه قبرستونی می ریم دیگه…
-با همین لباسای مدرسه..؟
-نمی خوای بری عروسی که تو همینجوری ساده هم که هستی خاطرخواه داری
-بیا برو انقدر چرت و پرت هم نگووووووو وایستا یه خبر به مامان بدم بعد بریم.
– اخ خوب شد گفتی وگرنه اگه نمی گفتی منم یادم می رفت بهش بگم و می رسیدیم کتلت می شدیم و با اسفالت یکیمون می کرد.
سر کوچه مدرسه یه تلفن عمومی بود.همیشه کارت تلفن عمومی همراهم داشتم . یه زنگ به مامان زدم و بهش خبر دادم که دارم با شیما می رم بیرون.بعد از اتمام مکالمه ام شیما هم به مامانش خبر داد.
تصمیم گرفتیم بریم پارک.
تو راه کلی با هم شوخی کردیم و بلند بلند می خندیدیم که توجه همه رو به خودمون جلب می کردیم ولی بی توجه ازشون رد می شدیم.
شیما دختر خیلی خوبی بود.ساده و بی شیله پیله صورتی کاملا معمولی ولی به ادم ارامش قشنگی میداد.
تو پارک مثل این دختر بچه ها تاب بازی می کردیم و بستنی مونو می خوردیم.
سر ظهر بود ولی پارک پر بود از دختر پسر ها.بعضی ها با هم دوست بودن و بعضی ها هم گروهی اومده بودن.انگار نه انگار که تو زله گرماست.
بی توجه به بعضی از نگاه ها که رومون بود اب بازی می کردیم و می خندیدیم که چند نفر هم بهمون پیوستن همدیگرو خیس می کردیم.
خیلی خوش گذشت که دیگه موقع ناهار بود و باید زود بر می گشتیم خونه.
انقدر ورجه وورجه کرده بودیم که جون نداشتیم حرف بزنیم..
ناهارو که خوردم به مامان برای جمع کردنش کمک کردم و بعد از اتمام کلی سر به سرش گذاشتم و دوتایی خندیدیم.خسته بودم و گفتم برم کمی استراحت بکنم.
داخل اتاق شدم و روی تختم دراز کشیدم که خوابم ببره ولی هر کاری می کردم خوابم نمی برد.همینطور هی توجام غلت می خوردم.دیگه کلافه شده بودم که سریع روی تختم نشستم.کمی کلافه و عصبی شده بودم که نگاهم به پیانو ی داخل اتاقم افتاد.خوش حال به سمتش رفتم.عاشق پیانو بودم و هر موقع که ناراحت.مضطرب.نگران و… بودم به پیانوم پناه می بردم.از ۹ سالگی بابام منو به کلاس پیانو فرستاد ولی حیف که عمرش قد نداد که ببینه دختر کوچولوش چه زیبا می زنه.
قطره اشکی که رو گونه ام رو پاک کردم.
انگشتان ضریف و کشیده ام را روی کلاویه های پیانو می کشیدم.
با پیانو نواختن همیشه احساس می کردم که پدرم کنارمه.
روی صندلی مخصوصش نشستم و با نوک انگشتانم به روی کلاویه ها ضربه میزدم.اهنگ (love store)که همیشه دوستش داشتم و برای خودم می نواختم.با هر ضربه به کلاویه ها از پشت چکش ها به رو سیم های ضریف فرود میاد.
نمی دونم چقدر گذشت که من هنوز تو حال و هوای خودم بودم که با صدای موبایلم به خودم اومدم.
به صفحه اش نگاه کردم که دیدم شیماست.بدون معطلی برداشتم.
-جانم شیما جان.
-کوفت تو دوباره داری پیانو می زنی؟اگه گذاشتی بخوابم؟صداش کل ساختمون و برداشته!!!
-حالا نه اینکه تو بدت میاد!!!
-نه خوب ارامش هم میده ولی الان خوابم میومد که با ..
حرفش و قطع کردم.
-خوب حالا من که نمی دونستم.شیما بیا بالا.
-چییییی!!تو بیا پایین.اخه کی میره طبقه پنجم تو بالا پشت بوم خونه بگیره هان؟
-به توچه خوبه شما هم چهارمی درست زیر ما.پس شما هم بالا پشت بوم حساب میشین دیگه!!!!!حالا ولش میای بالا؟
-نه نازنین حسش نیست تو بیا دمت گرم منتظرتم…
تا اومدم چیزی بگم گوشیو قطع کرد.
رفتم جلو ایینه تا موهای بلند و موج دارم و شونه بزنم

و …

——–

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت نظرات و یا ایمیل مدیریت با ما در میان بگذارید.

توجه :

برای اینکه رمان مورد نظرتان (رمان درخواستی) زودتر برای دانلود در سایت قرار داده شود میتوانید متن رمان مورد نظر را به همراه توضیحات لازم به ایمیل مدیریت بفرستید.توجه داشته باشید که متن رمان در یک فایل تکست (txt) کپی شود. ایمیل مدیریت :

areamahdi1373@yahoo.com

دانلود رمان همسایه مغرور من با فرمت apk برای اندروید

Picture4

حجم فایل : ۸۶۰٫۵۲ KB

——

دانلود رمان همسایه مغرور من برای موبایل و تبلت اندروید

دانلود رمان همسایه مغرور من از melika 1998

رمان همسایه مغرور من با فرمت apk

دانلود رمان همسایه مغرور من برای اندروید apk

دانلود رمان همسایه مغرور من کامل و بدون سانسور

دانلود رمان همسایه مغرور من با فرمت apk برای موبایل و تبلت اندروید

دانلود کتاب الکترونیکی همسایه مغرور من برای گوشی موبایل و تبلت

دانلود نسخه اندروید رمان همسایه مغرور من

دانلود رمان عاشقانه همسایه مغرور من

دانلود جار رمان همسایه مغرور من

دانلود رمان جدید

دانلود رمان pdf

دانلود رمان همسایه مغرور من

دانلود رمان همسایه مغرور من apk

دانلود رمان همسایه مغرور من epub

دانلود رمان همسایه مغرور من jar

دانلود رمان همسایه مغرور من pdf

دانلود رمان همسایه مغرور من برای کامپیوتر

دانلود رمان از سایت به توپ

دانلود رمان عاشقانه

دانلود رمان همسایه مغرور من برای موبایل

دانلود رمان همسایه مغرور من برای اندروید

دانلود رمان همسایه مغرور من برای آیپد و تبلت

دانلود رمان همسایه مغرور من برای ایفون،ایپد،تبلت

دانلود رمان های جدید سال ۹۳

دانلود رمان های تابستان ۹۳

دانلود رمان جدید عاشقونه

دانلود رمان های جدید از سایت به توپ

دانلود بهترین رمان های سال ۹۳

دانلود رمان های +۱۸

دانلود رمان همسایه مغرور من (کامل)

دانلود رمان عاشقانه همسایه مغرور من

www.behtoop.com

دانلود رمان های تیر ماه ۹۳

دانلود رمان های جدید تیر و مرداد ۹۳

دانلود رمان های جدید تیر ماه ۹۳ از به توپ

دانلود رمان عشقی

دانلود رمان های پلیسی و جنایی

دانلود رمان های ترسناک

دانلود رمان های بدون سانسور


نظرات
نظرات مرتبط با این پست
کد امنیتی رفرش
لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 3.137.161.132
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 59 بازدید داشته است .
در حال حاضر 10 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,075,714 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 2 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 3,915 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟