خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

دانلود بازی زیبایAge of Kings
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 425 نظرات : 0
دانلود بازی زیبایAge of Kings
Age of Kingsبازی زیبایی در سبک استراتژیک می باشد که با داشتن زمینه های زیبای قهرمانی صحنه های زیبایی را از شخصیت های بازی برای شما به ارمغان خواهد داشت. این بازی همچنین دارای شمار زیادی از قهرمانان در بازی می باشد که در اکثر مراحل پا پیش گذاشته و می توانند به شما در پیروزی مراحل کمک نمایند. شما در بازی همچنین می توانید تا ساختمان های خود را یک به یک ساخته و امپراتوری خود را با گسترش دادن این ساختمان قدرتمند تر سازید. این بازی روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

اسکرین شات :

 

 

Age of Kings 1.13.0 Apk

موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
دانلود بازی خوک های بد برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 369 نظرات : 0
دانلود بازی خوک های بد برای اندروید

دانلود برنامه گربه سخن گو اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 336 نظرات : 0
دانلود برنامه گربه سخن گو اندروید

کلش اف کلنز 2
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 382 نظرات : 0
کلش اف کلنز 2

نسخه مجانی کلش اف کلنز
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 374 نظرات : 0
نسخه مجانی کلش اف کلنز

نسخه مجانی این برنامه، بیش از 100هزار بار، در بازار دانلود شده است.

دانلود برنامه ۴ هزار نقشه کلش اف کلنز
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 351 نظرات : 0
دانلود برنامه ۴ هزار نقشه کلش اف کلنز
دانلود برنامه ۴ هزار نقشه کلش اف کلنز

کلش اف کلنر ورژن جدید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 362 نظرات : 0
کلش اف کلنر ورژن جدید
– آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه (فوریه) – همزمان با انتشار در گوگل پلی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

دانلود ورژن جدید کلش اف کلنز
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 534 نظرات : 0
دانلود ورژن جدید کلش اف کلنز

کشتی کج 2015
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 429 نظرات : 0
کشتی کج 2015

کشتی کج 2015


 

نسخه جدید انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک  کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است که ما امروز برای کاربرای عزیز  آماده کرده ایم.
WWE 2K15 نام جدید ترین از سری  های پرطرفدار کشتی کج یا همان WWE است که هر ساله نسخه ی جدیدی از این سری منتشر میشود . این سری که تا سال قبل ( قبل از عرضه WWE 2K14 ) در دست شرکت THQ قرار داشت و پس از اعلام ورشکستگی این شرکت به تصاحب ۲K درامد ، همواره جزو یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین  های ورزشی به شمار میرود . WWE 2K15 یک شبیه ساز کشتی کج البته همراه با خط داستانی و مبارزات نفس گیر و افکت ها و جزئیات فراوان است که سعی شده تا تمامی ستارگان WWE همراه با حرکات مخصوص خود در آن حضور داشته باشند و موشن کپچر ستارگان کشتی کچ در این بیش از ۵۰ روز به طول انجامید تا همه ی حرکت های مخصوص ستارگان به صورت دقیق و واقعی در حضور داشته باشند . سازنده  قول انقلاب گرافیکی را در این سری داده است که با توجه به تریلر ها و تصاویر منتشر شده از درون میتوان گفت سازنده به قول خود عمل کرده است .

قارچ
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 347 نظرات : 0
قارچ

در میان شما کاربران عزیز کمتر کسی هست که بازی Mario یا همان قارچ خور را تجربه نکرده باشد، ما اینبار نسخه پرتابل (قابل حمل) Mega Mario را برای شما به ارمغان آورده ایم تا در هر زمان یا مکانی و بر روی هر رایانه ای آنرا به اجرا در بیاورید تا بخشی از خاطرات شیرینتان را بیاد بیاورید.

دانلودTurtix Rescue Adventures
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 370 نظرات : 0
 دانلودTurtix Rescue Adventures

در بازی معمایی و سرگرم کننده Turtix Rescue Adventures همراهی کردن لاک پشت سبز در هر لحظه ممکن است برای شما ماحراجویی ها ایجاد کند که از درگیر شدن با آن ها لذتی خاص نصیبتان می شود. با قهرمان کوچک داستان که شخصیت جالب و خنده داری دارد همراه شوید تا با پیدا کردن دوستان جدید و جست و خیز در چمن،‌ جمع آوری ستاره های زرد کوچک برای خود سطح امتیازاتتان را بالا ببرید

دانلودWorms: Clan Wars
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 373 نظرات : 0
  دانلودWorms: Clan Wars

در بازی سه بعدی Worms: Clan Wars که توسط شرکت بازی های کامپیوتری Team17 طراحی شده است کرم ها دوباره آمده اند تا چند روزی مهمان دستگاه های خانگی شما شوند و سرگرمی مهیجی را برایتان به ارمغان آوردند. این بار شما به همراه کرم ها به اعماق زمین سفر خواهید کرد تا شاهد جنگ های قبیله ای باشید و برای نجات هم نوعان خودتان تلاش کنید. این بازی در 4 کلاس مختلف با توانایی های جدیدی بهبود یافته است و می توانید با استفاده از سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته ای که در اختیار دارید تیم های مختلف را نابود نمایید.

دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن) Flash Games Collection
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 380 نظرات : 0
 دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن)  Flash Games Collection

گلچین 20 بازی جدید و اکشن با فرمت فلش !

 

بازی های فلش، جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. این مدل بازی ها به خاطر حجم بسیار کمی که دارند بین کاربران بسیار محبوب هستند. از دیگر ویژگی های بازی های فلش، ساده بودن آنهاست. بیشتر این بازی ها فقط با کمک ماوس و کلید های جهت نمای کیبورد قابل انجام هستند.

 

در این مطلب،  را به صورت یکجا برای شما آماده کرده ایم. این بازی ها با موضوع ب هستند. برای برنده شدن در این بازی ها، سرعت و دقت از همه چیز مهم تر است.

 

تعداد این بازی ها 20 عدد بوده و با فرمت فلش (SWF) هستند.

 

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 428 نظرات : 0
 دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع  SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی ) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی  (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.


دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر) Mr Bean PC Game
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 674 نظرات : 0
 دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)  Mr Bean PC Game

دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 455 نظرات : 0
دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

Fruit Ninja HD 1.6 PC Game

 

 

 

 

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا همان نینجای میوه، یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. این بازی برای انواع موبایل ها (از جمله اندروید و آیفون) منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خبر خوب اینکه به تازگی نسخه کامپیوتری این بازی هم منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

بازی Fruit Ninja HD بر روی تمام کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. این بازی کاملا مشابه نسخه موبایلی آن است. در این بازی شما نقش یک نینجای حرفه ای را دارید که باید با شمشیر خود میوه هایی که در تصویر ظاهر میشوند را نصف کنید!

 

در نسخه موبایلی این بازی، ضربه شمشیر برای نصف کردن میوه ها با کشیدن انگشت روی صفحه موبایل انجام میشود. اما در نسخه کامپیوتری آن، باید از ماوس برای نصف کردن میوه ها استفاده کنید.

 

البته این بازی هم سختی های مخصوص خودش را دارد. مثلا وقتی صفحه شلوغ میشود در بین میوه ها ممکن است بمب وجود داشته باشد و یک ضربه اشتباه همه چیز را خراب خواهد کرد.

 

بازی Fruit Ninja به صورت مرحله به مرحله است. در هر مرحله تعداد و سرعت حرکت میوه ها بیشتر میشود و نیاز به مهارت بالاتری دارد.

دانلود بازی88
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 366 نظرات : 0
دانلود بازی88

…:: DLC جدید بازی با عنوان Total War: ROME II – Caesar in Gaul به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت 1-2-3-4 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

 گیمر را به سال 272 پیش از میلاد می برد و به او این شانس را می دهد که یکی از فرقه های موجود را انتخاب کرده و با جنگاوری و ستیز و با اهداف دیپلماتیک و اقتصادی بر روزگار باستان حکمفرمایی کند. در این زمان(زمان بازی) هشت فرقه ی مختلف برای انتخاب وجود دارد. وسعت بازی Rome II از جهت حوزه ی تحت پوشش نقشه ی بازی، تعداد افراد هر فرقه و ویژگی های دیگر گسترده تر است. این نسخه ی بازی نسبت به نسخه ی قبل خود بیشتر تحت تاثیر داستان زندگی افراد برجسته ی سیاسی و ژنرال ها و پادشاهانیست که به این دوره اهمیت بخشیده اند.
در این سری از بازی، ژنرال ها نقش حیاتی دارند و بیشتر تاکید داستان بر چگونگی عملکرد امپراتوری ها و حاکمان است. همچنین نمای جدی بازی در جنگ مدیرتی محکم اقتصادی و سیاسی زمان اشاره دارد و مهمترین المنت در ساختار لشکرکشی های Total War: Rome II صف بزرگ فرقه های متعددیست که با هوش مصنوعی کنترل می شوند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.
موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
دانلودبازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 433 نظرات : 0
دانلودبازی


…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: Update 1 بازی اضافه شد ::..

بازی  ادامه ی نسخه شماره یک آن است و یکی از سری بازی های معروف و زیبا Men of War در سبک استراتژیک و RTT می باشد. بازی Men of War: Assault Squad 2 در جنگ جهانی دوم رخ می دهد و همانند نسخه ی اول آن تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op شده است. ضمن آنکه یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره انتخاب شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی 2011 آن تلقی می شود که سازندگان آن یعنی استدیوی Digital Mind Software برخی ویژگی های آنرا به ترتیب زیر ذکر کرده اند:
- در حالت Co-op گیمرها قادر خواهند بود در کنار دوستانشان 8 نفره این بخش را انجام دهند و در بخش MultiPlayer، بازی به صورت 8v8 هم قابل اجرا خواهد بود
- داشتن پنج جناح و میدان های جنگ گوناگون در اروپا، اروپای شرقی، شمال آفریقا و اقیانوس ها خواهد بود
- استفاده از ویژگی های جدید استیم مانند Steam Cloud و Multi Player match making
- بهبود موتور گرافیکی در بخش گرافیک و صداگذاری
- مراحل Skirmish جدید تر در بخش تک نفره
- نقشه های جدید در بخش چند نفره
- و …

این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
دانلود بازی 70
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 382 نظرات : 0
دانلود بازی 70


…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: آپدیت نسخه 1.02 بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box بازی اضافه شد ::..

“تاریخ نقلی”.واژه ای که نماینده مجموعه وسیعی از تعاریف و مفاهیم تاریخی،سیاسی و اجتماعیست.تاریخ نقلی همان گونه که از نامش پیداست،نقل شده است و مدرک معتبری جز حرف ها و شنیده ها در آن پیدا نمی شود.عده ای دیگر از جمله جیمز موریگان انگلیسی می گوید تاریخ نقلی یک صنعت است.دلیل های خاصی هم ارائه داده است.وی می گوید:بیایید کمی تامل کنیم که چطور کشت و کشتار مردم آفریقا و امثال آن در طی این سال ها باعث رونق و رشد سینمای غرب و حتی زیر شاخه های آن شده است؟صحبت از زیرشاخه ها شد.باید اشاره کرد که دنیای بازی های رایانه ای به عنوان یکی از زیرشاخه های سینما و یکی از مطرح ترین سرگرمی های مردم آمریکا و البته سراسر جهان تا حدی کمرنگ تر از پرده نقره ای در این زمینه ظاهر شده است و جز چندین عنوان اکشن همچونcall of duty عنوان مطرح دیگری وجود ندارد.در این میان عناوین تازه نفسی هم یافت می شوند که هر بار با وجود کم و بیش های فراوان نتوانستند مخاطب را به این سمت گرایش بدهند.یکی از معروف ترین آن ها سری Sniper می باشد که به تازگی نسخه جدیدی از آن بر محوریت صحبت های گفته شده به بازار عرضه شده است.حال سوال اینجاست که آیا تک تیرانداز توانسته است کمی این مشکلات را بهبود ببخشد یا تیر آن خطا رفته است؟پاسخ خواهیم داد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
دانلود بازی عالی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 341 نظرات : 0
دانلود بازی عالی


…:: آپدیت شماره 1.3 بازی اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره 1.2 بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

از همان سال 2007 که اولین نسخه ی سری Assassin’s Creed روانه ی بازار شد و با فروش و استقبال بی نظیری رو به رو شد، انتظار می رفت که یوبی سافت این عنوان را گسترش دهد و به یک فرانچایز تبدیل کند. در حالی که انتظار می رفت چند سال از عرضه ی نسخه ی اول بگذرد تا نسخه ی دوم عرضه شود، در کمال حیرت یوبی سافت دو سال پس از عرضه ی نسخه ی اول، نسخه ی دوم را نیز روانه ی بازار کرد که با تغییرات شگرف خود توانست همگان را مجذوب خود کند. یوبی سافت که کار ساخت نسخه ی دوم را از زمانی که ساخت نسخه ی اول در میانه قرار داشت، آغاز کرده بود، تصمیم گرفت برای نسخه ی سوم نیز چنین کاری انجام دهد. بنابراین بلافاصله پس از ساخت نسخه ی دوم، کار ساخت نسخه ی سوم نیز آغاز شد و در این میان دو عنوان فرعی از این سری که در واقع تکمیل کننده ی راه نسخه ی دوم بود، عرضه شدند. سرانجام در سال 2012 نسخه ی سوم عرضه شد اما نتایج آن چیزی نبود که یوبی سافت انتظار داشت، در نتیجه این شرکت تصمیم گرفت نسخه ی چهارم این سری را به سرعت و بر اساس مکانیزم نبرد های دریایی نسخه ی سوم، راهی بازار کند تا بر روی یک عنوان جدید از این سری کار کند. یوبی سافت به این دلیل که به این نسخه همانند یک شروع جدید برای این فرانچایز نگاه می کرد، تصمیم گرفت آن را به عنوان نسخه ی پنجم بازی عرضه نکند و به این ترتیب این عنوان با نام  معرفی شد. عنوانی که قرار است ناجی این فرانچایز باشد و آن را به ریشه های خود باز گرداند.

موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
watch dogs دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 384 نظرات : 0
watch dogs دانلود بازی

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: Watch Dogs Hotfix – Day 1 Patch به پست اضافه شد ::..

…:: Watch Dogs DLC Unlocker به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت نسخه 1.03.471 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: Watch_Dogs: Bad Blood – DLC به پست اضافه شد ::..

فاصله طولانی مدتی از نسل هفتم تا چند ماه از آغاز رسمی عصر جدید بازی های ویدئویی برای معرفی IPپر حاشیه کمپانی Ubisoft با عنوان پ گذشت.عنوانی که پس از معرفی در مراسم E3 سر و صدای زیادی به پا کرد.آن چه که به نمایش در آمد،ساختاری به یاد ماندنی از یک اکشن شوتر ماجراجویانه همراه با المان های هک کردن سیستم های درونی شهر بود که باعث شد بسیاری از صاحب نظران از همان ابتدا این IP را یکی از موفق ترین و متفاوت ترین عناوین نسل هشتم بدانند.نویسندگی و کارگردانی این عنوان بر عهده Kevin Shortt و Jonnathan Morin می باشد.جاناتان مورین فرانسوی الاصل یکی از ارکان اصلی استودیوی Ubisoft Montreal است که در کارنامه اش عناوینی همچون سری Prince of Persia می درخشد،پس از مدت ها دوری از ساخت بازی محبوبش این بار با استودیویی دیگر و موتور گرافیکی جدید پا به عرصه صنعت بازی گذاشت تا با خلق تجربه ای جدید از یک عنوان Open World با بازی هم سبک یعنی GTA V به رقابت بپردازد.پس از تاخیر هفت ماهه در عرضه بازی،حال Watch Dogs منتشر شده و نظرات مختلف و بعضا ضد و نقیضی را هم دریافت کرده.آیا توانسته به رقابت با غول صنعت بازی یعنی GTA V بپردازد؟در ادامه به بررسی بازی خواهیم پرداخت. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایتپ ریافت نمایید.

موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 432 نظرات : 0
…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..


…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

بالاخره شاخص ترین IP ترسناک سال 2014 پس از سه بار تاخیر در تاریخ انتشار بالاخره در پاییز امسال روی خود را به نمایش قرار داد. The Evil Within عنوانی که نزدیک به 4 سال شایعه ساخت آن توسط شینجی میکامی، پدر سبک وحشت بر سر زبان ها افتاد تا این که در اوایل سال 2013 رسما توسط کمپانی کاملا متفاوتی نسبت به عناوین قبلی شینجی میکامی یعنی Bethesda به همراه استودیوی تازه تاسیس این بازیساز مطرح به نام Tango Gameworks در مراسم TGS معرفی شد. بسیاری تنش ها از روز معرفی تا عرضه از جمله تغییراتی در نام این عنوان و تاخیرات پی در پی و رفع مشکلاتی در بهینه سازی این اثر جدید صورت گرفت. بسیاری از هواداران پس از عرضه منتظر این بودند تا بتوانند انقلابی جدید را در سبک وحشت تجربه کنند. پس از یک برهه زمانی بین نسل های 7 و 8 تغییرات زیادی از سوی بهینه سازی موتور گرافیکی این بازی توسط جان کارمک برای عرضه بهتر بر روی کنسول های Xbox One و PS4 اعمال شد و دلایل اصلی تاخیر ها نیز علت بر ساخت یک عنوان بین نسلی برای تمامی جایگاه های بازی بود. حال این عنوان پس از عرضه با واکنش هایی از همه جهات ها روبرو شده است و بسیاری منتظر هستند که سرنوشت این عنوان با به پایان رساندن بخش داستانی به کدام سو جهت بر میدارد. به سوی بقای انقلاب و پیشرفت این سبک یا محو شدن در تاریخ سبک وحشت؟
حکایت عناوین سبک محدود شده ترسناک تقریبا شبیه به داستان هایی برای سری فیلم هایی الهام گرفته از سبک رمان های پر فروش با محوریت ارواح و یا درام های زامبی در این دهه پیش رفته و بدون شک نیاز بازیباز ها در سبک وحشت بسیار بالا رفته است و عطششان برای یک فرانچایز بی نقص ترسناک اوج گرفته که بتواند المان های قدیمی را یادآوری کرده و در عین حال شامل فاکتور ها و المان های استاندارد یک سبک Survival سوم شخص غلیظ و خالص شود.در این که شینجی میکامی سعی بر این داشته که این مضمون را به the evil within القا کند،شکی نیست و ما تلفیقی از یک شوتر سوم شخص کاملا بم و کم رنگ با المان های هم شکل و با تفکرات گذشته همراه با ایده های کاملا جدید تر را حس میکنیم.اما این عوامل به قدری در بازی زیاد می شود که ما رفته رفته در اواسط بازی احساس میکنیم که در این IP ما فقط در حال تجربه یک Resident Evil دیگر با زمینه های بصری متفاوت هستیم.
تم های TEW ترکیبی از شالوده های کاملا پخته و طبقه بندی شده Resident Evil 4 و داستانی ضعیف با مضمونی از شیاطین الهام گرفته شده از فیلم ها دنبال میشود که این ضربه بدی به بازی زده است.داستان بازی شامل دو بخش از یک سفر به دنیایی نامفهوم و کاملا گنگ تا انتهای بازی همراه با شبیه سازی Survival Horror است که میخواهد قدرت بازیباز را در مقابله با این وضعیت بسنجاند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
دانلود نسخه آخر بازی آسفالت -نسخه هفتم _بازی های آندرویدAsphalt
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 420 نظرات : 0
دانلود نسخه آخر بازی آسفالت -نسخه هفتم _بازی های آندرویدAsphalt

دانلود نسخه آخر بازی آسفالت -نسخه هفتم

Asphalt یکی از محدود بازی های آندروید می باشد که نیازی به معرفی ندارد چرا که همه کاربران آندروید با آن آشنایی دارند و لااقل اسم آن را شنیده اند. آسفالت یکی از بهترین بازی های آندروید در سبک ماشین سواری می باشد که این بار در سایت وطن آندروید برایتان نسخه جدیدی از آن را منتشر کرده ایم. این بازی که یکی دیگر از محصولات بی نظیر شرکت گیم لافت است توانسته است کاربران زیادی به دست بیاورد و دلیل آن نیز چیزی نیست جزء حالت واقعی گرایانه ماشین در این بازی. به طوری که شما خواهید توانست رقابت ماشین سواری بی نظیری را در آن تجربه کنید. بازی دارای گرافیک HD است و ماشین هایی جدید و بی نظیر در آن گنجانده شده اند. شما می توانید در نسخه بیش از ۶۰ ماشین مختلف از کمپانی های مطرحی نظیر فراری، لامبورگینی و استون مارتین را مشاهده کنید. مسیر مسابقه در ۱۵ شهر معروف جهان هاوایی، پاریس، لندن، میامی و ریو قرار دارد. شما در این بازی آندروید این قابلیت را خواهید داشت تا به صورت آنلاین بازی کنید و دوستان خود را به رقابت فرا بخوانید. این بازی دارای ۱۵۰ مسابقه می باشد. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی بی نظیر را از سایت وطن آندروید دریافت کنید.

دانلود بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای آندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 320 نظرات : 0
دانلود بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای آندروید


دانلود بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای آندروید

Redline Rush بازی جدید و بسیار زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که در آن باید سوار بر ماشین هایی مدل بالا با رانندگی خوب خود بتوانید از دست پلیس فرار کنید و تا می توانید سرعت بیشتری بروید. البته باید مراقب باشید که تصادف نکنید و در عوض کاری کنید که ماشین های پلیس بیشترین خسارت را ببینید. بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است که چشم بیننده را خیره خواهد کرد. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی آندروید را از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود بازی مسابقه ای موتور
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 346 نظرات : 0

دانلود بازی موتور سواری MotoGP 14 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

اگر از علاقه مندان به سری بازی های MotoGP هستید لازم است بدانید که نسخه 14 این سری بازیها با عنوان رسمی MotoGP 14 منتشر گردید! نسخه جدید این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است. همچنین در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال 2014 در MotoGP می باشد و شامل 3 کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی مسابقه ای موتور
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 308 نظرات : 0

دانلود بازی SBK Generations 2012

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

 ▐نسخه سالم و کامل + کرک Reloaded

آیا به دنبال بهترین بازی موتور سواری می گردید. بازی SBK Generations را می توان جز بهترن بازی های متور سواری دانست. که به تازگی برای کنسول های XBOX,PCمنتشر شده است.در این بازی موتور سواری از اکثر موتورهای سال 2012 استفاده شده است و تمامی موتور های این بازی در واقیت وجود دارند. این موتور ها با گرافیک خارقالعاده تهیه شده و گیمر را در محیط واقعی در میدان پیست قرار می دهد. از نکات جالب این بازی می توان به صدای موتورها, وجود راه های مختلف در تمامی فصول سال, صدای تشویق تماشاگران و سرعت و هیجان بالا اشاره نمود. وجود 140تیم مختلف فرمول یک نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.شما در ابتدا می توانید بازی را از سال 2009 شروع کنید و با به سر گذاشتن مراحل مختلف به سال 2012 برسید یا این که می توانید از سال 2012 شروع کنید.و مراحل مختلف را دامه دهید. گیم پلیر این بازی را می توان در لیست بهترین گیم پلیرهای سال قرار داد. این بازی برای تمامی علاقه مندان به موتورسوار و سرعت توصیه می شود. برای دانلود این بازی بسیار زیبا می توانید به ادامه ی مطالب بروید.

دانلود بازی مسابقه ای
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 347 نظرات : 0

دانلود بازی عطش سرعت: رقیب ها Need for Speed: Rivals

…:: آپدیت 1.4 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

:: به همراه خرید پستی ::

Need for Speed: Rivals هیجان و طپش را در محیطی باز در جریان رقابت سرعتی پلیس و رانندگان تندرو پیش روی شما می گذارد. این بازی جذاب که با موتور بازی سازی Frostbite 3 طراحی شده است به بازیکنان اجازه می دهد که در قالب پلیس یا رانندگان تندرو ایفای نقش کنند. هر یک از این نقش ها دارای جوایز، موقعیت ها و ویژگی های خاص خود هستند. در قالب یک راننده ی تندرو هدف تبدیل شدن به فردی بدنام است که با انجام ریسک های بزرگ پشت فرمان ماشین نمایشی مهیج از فرار خود را برای تمام دنیا ایجاد می کند. هر چه بازیکن از پلیس های بیشتر فرار کند امتیازات سرعتی بیشتری را دریافت می کند که آیتم ها و اتومبیل های جدید را برای او قابل استفاده می کند. به فرار و کسب امتیاز ادامه دهید تا جایی که به یک هدف بزرگ برای پلیس تبدیل شوید اما مراقب باشید که در صورت انهدام اتومبیل تمام آنچه را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. و اما در قالب پلیس بازیکنان در جمع تیمی متحد در جهت دستگیری مسابقه سرعت شکن های بازی تلاش کرده و ارتقاء درجه و امتیازات نظامی می گیرند. دسترسی به امتیازات بالا برای پلیس ها ماشین های پلیس ویژه و تکنولوژی های پیشرفته تری را برای دستگیری مجرمین در اختیار آنها می گذارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی مسابقه ای
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 377 نظرات : 0

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World's Best Driver

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

Hot Wheels: World’s Best Driver به بازیکن اجازه می دهد تا پشت فرمان ماشین های قدرتمند بنشیند و خود را در صف ممتازترین رانندگان محک بزند. گیم پلی این بازی شامل رقابت های پر سرعت و نفس گیر است که در قالب آنها سبک های مختلف رانندگی تیم های مختلف به نمایش در می آید. رکورد شکنی تیم سبز در سرعت، شاهکارهای نمایشی تیم قرمز، دقت و تکنیک تیم آبی و پرش های رکورد شکن تیم زرد. این بازی بازیکنان خود را با محدودیت هایشان آشنا می کند تا بدانند که برای رسیدن به سطح بهترین رانندگان جهان چه کمبود هایی دارند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی مسابقه ای
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 300 نظرات : 0

بازی شبیه ساز کامیون های اروپا 2 سفر به شرق Euro Truck Simulator 2 Going East

…:: آپدیت Euro Truck Simulator 2 v1.9.24.1 Update incl DLC اضافه شد ::..

به عنوان یکی از بهترین رانندگان در جاده های اروپا سفر کنید، مانند یک راننده ی کامیون که باید محموله های مهم را به مقصد برساند. از شهر ها و کشورها مختلف بگذرید و از نماهای زیبا و واقعی لذت ببرید. این بازی سرعت و مهارت های شما را به چالش کشیده و به عرصه ی امتحان می کشاند. بیش از 20 ساعت رانندگی در 13 شهر مختلف و فیزیک واقعی ماشین ها از ویژگی های برجسته ی این بازیست. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی مسابقه ای
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 229 نظرات : 0

دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

Real World Racing Z عنوان جدید بازی Real World Racing است که به تازگی منشتر شده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است، بازی در سبک ریسینگ یا مسابقات اتومبیل سواری است. یکی از نکات مهم این بازی نحوه ی نمایش آن از بالاست! در واقع برخلاف اکثر بازی های اتومبیلرانی که معمولا دوربین در پشت اتومبیل قرار میگیرد، در این بازی گیمر باید از بالا ماشین خود را مشاهده و کنترل کند! همچنین گیمر در این بازی باید با رقیبان خود در خیابان های شهرهای معروفی همچون London, Paris, Rome و Barcelona به رقابت بپردازد و پیروز شود. یکی از نکاتی که در دی ال سی Z این بازی اضافه شده وجود زامبی در مسیر مسابقه است. در واقع تفاوت دی ال سی Z همین مسئله است که هیجان مسابقات را دو برابر میکند زیرا شما علاوه بر رانندگی باید زامبی ها را نیز با ماشین خود نابود کنید چرا که اگر اینکار را انجام ندهید آنها شما را نابود خواهند کرد! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی مسابقه ای
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 372 نظرات : 0

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box بازی اضافه شد ::..

در طی سال های گذشته بازی های سبک Racing به دو زیر مجموعه کلی تقسیم شده اند. این دو زیر مجموعه شامل شبیه ساز ها (Simulation) و آرکید ها(Arcade) هستند. اگر بازی کمی سخت و چالش برانگیزتر باشد،به نحوی که کنترل کردن اتومبیل نیازمند زمان بندی و استراژی خاصی باشد،بیشتر بازیکنان بازی مذکور را عنوانی شبیه ساز تلقی می کنند. اگر برخی از المان های مسابقات Nascar را وارد بازی کرده و در استفاده از آنها محدودیت های خاصی هم مد نظر قرار بدهید باز هم بازی وارد سبک شبیه ساز می شود. سری بازی های GRID در تمام نسخه های منتشر شده گاهی به سمت بازی های شبیه ساز حرکت می کرد و گاهی هم گرایش خاصی به سبک آرکید پیدا می کند؛ در جدیدترین بازی شرکت Codemaster یعنی GRID Autosport خط فاصله ای بین دو زیر مجموعه ایجاد نشده است و بازی مذکور بین این دو زیر مجموعه قرار دارد. در بازی بر اساس المان هایی که در نظر گرفته شده است و بر اساس انتخاب هایی که به بازیباز داده می شود،می توان از هر دو حالت آرکید و شبیه ساز بودن Autosport استفاده و لذت کافی را هم برد.
اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ(Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی مسابقه ای
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 336 نظرات : 0

دانلود بازی F1 2014 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

حتما علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی و به خصوص فرمول 1 بازی معروف F1 یا Formula 1 را می شناسند. بازی که هر ساله نسخه جدید از آن منتشر می شود. امسال نیز نسخه جدید این بازی با عنوان F1 2014 منتشر گردید که دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. این عنوان انواع درجه های سختی را داراست و حتی قابلیت Very Easy نیز به آن اضافه شده تا بازیکن به دلخواه خود مراحل بازی را رد کند.همچنین اتومبیل های بیشتری به این نسخه وارد شده اند. همچنین این بازی که دارای سیستم ارزیابی رانندگی جدید به منظور تعدیل بازی با سطح توانایی رانندگی بازیکن، حالت جدید Very Easy به همراه تمامی ماشین ها و راننده ها و پیست های مسابقه ی موجود در 2014 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP می باشد. یکی از نکات قابل توجه برای این بازی، عرضه نشدن آن برای کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت است که سازنده بازی در توجیه این امر اذعان کرده است:
ما در حال توسعه و ساخت موتور گرافیکی جدید برای استفاده در ساخت بازی های نسل هشتمی هستیم. به همین دلیل امکان این که بازی F1 2014 را بتوان امسال برای کنسول های نسل هشتمی Xbox One و PlayStation 4 منتشر کرد وجود ندارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی RACE07
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 388 نظرات : 0

دانلود بازی فوق العاده زیبای مسابقات حرفه ای ماشین سواری Race 07 Official WTCC

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

بازی فوق العاده هیجان انگیز Race 07: Official WTCC توسط کمپانی SimBin اسپانیایی ساخته شده است و که به جرأت می توان گفت یکی از بی نظیرترین بازی های ماشین سواری است که گیمر را به دنیایی فراتر از یک بازی ماشین سواری و دنیای مجازی خواهد برد. شرکت Viva Media نسخه جدیدی از این بازی زیبا را در اکتبر 2007 منتشر کرد، که در آن امکانات بیشتر و بهتری به بازی افزود و تغییرات محسوسی در موتور گرافیکی آن اعمال کرد. یکی از قوی ترین ویژگی های این بازی پرداختن به جزئیات و ریزه کاری هایی در امر رانندگی و طراحی مدل های مختلف ماشین های مسابقه ای است، بدین ترتیب که  بیش از 300 خودرو در 9 کلاس مختلف در بازی به چشم می آید که هریک از آن ها با توجه به ویژگی های طبیعی و واقعی خود شبیه سازی شده اند که گیمر را مجذوبِ زیبایی و طبیعی جلوه دادن خود، خواهند کرد. نحوه جاگیری و تعویض دید دوربین در بازی به طور حرفه ای تعبیه شده است و همین امر یکی دیگر از عوامل واقع گرایی بازی است. وجود بیش از 32 مسیر مسابقه و پیست های حرفه ای مسابقات در سرتاسر دنیا باعث شده است تا در هر بار بازی مسیر مسابقات برای گیمر تازگی داشته باشد. امکان بازی انفرادی، چند نفره و آنلاین نیز ممکن است و شما می توانید بازی را به صورت آنلاین نیز اجرا کنید. در کل می توان این بازی را بسیار حرفه ای تر و قابل تر از بازی های مشابه دانست چرا که تمام ویژگی ها و هیجانات ناشی از مسابقات را به بازیکن منتقل می کند و باعث می شود گیمر ساعت ها مجذوب محیط زیبا و طراحی های فوق العاده آن شود. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب تصاویری از محیط بازی که هریک از آنها نشانگر زیبایی بازی است مشاهده کنید. هم اکنون می توانید این بازی کمیاب و مهیج را برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 334 نظرات : 0
نسخه فشرده بازی Colin McRae Rally Remastered" alt="دانلود نسخه فشرده بازی Colin McRae Rally Remastered" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2014-08/thumbs/1407312987_colin-mcrae-rally-remastered-cover-bazikids.com.jpg" />ن بازی دارای سبک مسابقه ای off-Road است و مسابقات در جاده های ناهموار ، پر گردو وغبار و گلی پیگیری میشود. این بازی ترکیبی از بازی رالی Dirt و Colin McRae Rally است. محیط بازی در جاده های پر پیچ و خم استرالیا و کوهای یونان و … پیگیری میشود. بازی شامل مسابقات سرعت ، رقابت های قهرمانی است، که شما اینجا باید کمال دقت و تمرکز را بخرج بدهید و تصمیم های بسیار سریع در پیست های بگیرید. در این بازی انواع ماشین هایی که برای این جور مسابقات مناسب هستند، از کمپانی های مختلف حضور دارند، که از نظر سرعت ، دریفتینگ و قدرت با هم تفاوت هایی دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :


OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
CPU: Intel Core 2 Duo @ 1.6 GHz or AMD Equivalent
VGA: Nvidia 6800 or ATI X1300 or Intel HD3000
RAM : 2GB
DX: Directx v9.0c
H.D.D: 1GB

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 304 نظرات : 0
بازی Driver San Francisco داستان مامور پلیسی با نام Tanner را روایت میکند که در اثر یک صانحه تصادف راهی بیمارستان میشود و بازی از جایی آغاز میشود که T...
سال تولید: 2011
کمپانی سازنده: Ubisoft
ناشر: Ubisoft

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 340 نظرات : 0

جنگ‌های صلیبی ۲ – StrongHold 2 Pc Game

| دانلود بازی جنگ‌های صلیبی ۲ – StrongHold Crusader 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Codex بازی StrongHold 2 |

 

جنگ‌های صلیبی 2   StrongHold Crusader 2

 

توضیحات بازی: بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید.

 

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 336 نظرات : 0

مبارزه طلبیدن – Gauntlet Pc Game

| دانلود بازی مبارزه طلبیدن – Gauntlet برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Codex بازی Gauntlet |

 

مبارزه طلبیدن   Gauntlet

 

توضیحات بازی: Gauntlet یک نسخه بازسازی شده از بازیی به همین نام است که در سال ۱۹۸۵ برای دستگاه های آرکید عرضه شده بود. در این بازی با ۴ قهرمان اصلی که هر کدام نیروهای مخصوص به خودشان را دارند باید به جنگ اشرار و هیولاها بروید. که این ۴ شخصیت  عبارتند از Thor جنگجو ، Merlin جادوگر ، Thyra شخصیت افسانه ای و Questor وروجک. در بازی نبرد ها و تعداد بی نهایتی دشمن وجود دارد و بایستی راه خود را در تو در تو های سیاه چال های تاریک و مخوف پیدا کنید. از ویژگی های بازی می توان به گیم پلی جذاب و گیرا، دوربین ایزومتریک و روند بازی سریع و هیجانی و محیط های باستانی و پر از دشمن های متنوع اشاره کرد.

 

 

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 361 نظرات : 0

نیلد – Naild Pc Game

| دانلود بازی نیلد – Naild برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Reloaded بازی Naild |

 

نیلد   Naild

 

توضیحات بازی: در سال ۲۰۰۹ عنوانی به نام Pure عرضه گشت و توانست در ذهن مردم جایی برای خود باز کند، سازنده ی این عنوان توانست با ایجاد فضایی گسترده دست بازیکن را در گیم پلی آن باز بگذارد. پس از این بازی چند IP جدید نیز همچون Fuel عرضه شدند ولی بازهم نتوانستند موفقیت عنوان Pure را تکرار کنند. درست در طی نمایشگاه E3 2009 بود که عنوان جدیدی به نام nail’d معرفی شد. در همان کنفرانس، سازنده ی بازی یعنی کمپانی Techland تریلر بسیار زیبایی را از بازی به نمایش گذاشت که همه ی حضار در آن کنفرانس را حیرت زده نمود.nail`d عنوانی است در سبک ریسینگ که سازنده ی آن کمپانی Techland و ناشرش نیز شرکت Deep Silver می باشد. nail’d از موتور اختصاصی شرکت Techland یعنی Chrome Engine 4 استفاده می کند، این موتور در Call of Juarez: Bound in Blood هم استفاده شده بود و کیفیت آن ثابت شده است. در nail’d باز هم محیط های بزرگ با Draw to Distance خیره کننده جلوه ای زیبا به گرافیک بخشیده و رنگ های به شدت زیبا و متنوع، آن را شاداب و تازه نشان می دهد. جلوه های گرافیکی فوق العاده ای در بازی استفاده شده و محیط های متنوع آن از جنگل، کوهستان و بیابان تا محیط های برفی همه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 324 نظرات : 0

شبیه ساز قطار ۱۵ – Train Simulator 15 Pc Cover

| دانلود بازی شبیه ساز قطار ۱۵ – Train Simulator 15 برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Skidrow بازی Train Simulator 15 |

 

شبیه ساز قطار 15   Train Simulator 15

 

توضیحات بازی: سری بازی های Train Simulator را میتوان یک شبیه ساز بسیار قدرتمند قطار مسافربری و حمل بار دانست که محیطی بسیار واقعی و شبیه ساز حرفه ای را در قالب یک بازی برای گیمرها به ارمغان آورده است. در عنوان Train Simulator 2015، به جز بهترین قطارهای سری قبلی بازی یعنی Train Simulator 2014، قطارهای بسیار خوب جدیدی اضافه شده است. از جمله ی این قطار ها می توان به قطار Hitachi Rail Europe Ltd.’s 800/801 اشاره کرد که این قطار یکی از پیشرفته ترین قطار های در دست ساخت می باشد و تا سال ۲۰۱۸ به بازار نخواهد آمد. در این نسخه گرافیک و عملکرد پیشرفته بازی شما را با دنیای حمل و نقل مدرن و واقعی تری روبرو میکند، همچنین در قسمت ورکشاپ این بازی میتوانید مسیرهای حرفه ای و جالبی را طراحی کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید. همچنین این عنوان دارای قسمتی آموزشی برای آموزش راندن قطار ها می باشد. در این قسمت بازیکنان می توانند با روند کلی بازی آشنا بشوند.

 

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 256 نظرات : 0
 |آپدیت بازی The Sims 4 Update v1.0.797.20-RELOADED اضافه شد|

سیمز ۴ – The Sims 4 Pc Game

| دانلود بازی سیمز ۴ – The Sims 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Reloaded بازی Sims 4 |

 

سیمز 4   The Sims 4

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه Full – Reloaded بازی The Sims 4 را در ۳ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!

 

لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 18.224.109.171
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 531 بازدید داشته است .
در حال حاضر 2 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,042,354 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 4 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 12,087 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟