خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

دانلود فیلتر شکن جدید رایگان برای کامپیوتر(ویندوز)
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 73989 نظرات : 2
دانلود فیلتر شکن جدید رایگان برای کامپیوتر(ویندوز)

دانلود hotspot shield برای اندروید Hotspot Shield Free VPN Proxy 6.9.5 APK دانلود برای دانلود WiFi Hotspot Tethering Pro 1.2.2 دانلود نسخه جدید فیلترشکن هات اسپات شیلد اندروید Hotspot Shield Free APK 6.9.1 دانلود نسخه جدید هات اسپات شیلد Hotspot Use VPN رایگان Hotspot Shield پایه on PC دانلود برنامه Hotspot Shield برای اندروید دانلود نسخه جدید و اصلی برنامه هات اسپات شیلد برای آندروید پروکسی VPN رایگاندانلود hotspot shield برای اندروید Hotspot Shield Free VPN Proxy 6.9.5 APK دانلود برای دانلود WiFi Hotspot Tethering Pro 1.2.2 دانلود نسخه جدید فیلترشکن هات اسپات شیلد اندروید Hotspot Shield Free APK 6.9.1 دانلود نسخه جدید هات اسپات شیلد Hotspot Use VPN رایگان Hotspot Shield پایه on PC دانلود برنامه Hotspot Shield برای اندروید دانلود نسخه جدید و اصلی برنامه هات اسپات شیلد برای آندروید پروکسی VPN رایگاندانلود hotspot shield برای اندروید Hotspot Shield Free VPN Proxy 6.9.5 APK دانلود برای دانلود WiFi Hotspot Tethering Pro 1.2.2 دانلود نسخه جدید فیلترشکن هات اسپات شیلد اندروید Hotspot Shield Free APK 6.9.1 دانلود نسخه جدید هات اسپات شیلد Hotspot Use VPN رایگان Hotspot Shield پایه on PC دانلود برنامه Hotspot Shield برای اندروید دانلود نسخه جدید و اصلی برنامه هات اسپات شیلد برای آندروید پروکسی VPN رایگان

دانلود نرم افزار اهنگ سازی پروتلزAvid Pro Tools HD
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 905 نظرات : 1
دانلود نرم افزار اهنگ سازی پروتلزAvid Pro Tools HD

دانلود نر افزار تم اسپیک...
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 599 نظرات : 0
دانلود نر افزار تم اسپیک...

برنامه کاربردی و جالب TeamSpeak 3 ساخته استودیو TeamSpeak Systems GmbH یکی از برترین برنامه های ارتباطی تصویری با امکانات بسیار می باشد که برای اندروید عرضه شده است. با این برنامه شما می توانید به صورت دو نفره و یا تیمی کنرفانس بگذارید و در رابطه با موضوع مورد نظر خود به بحث و تبادل نظر بپردازید. ویژگی های بسیار زیاد و کیفیت خیلی خوب این برنامه باعث شده است که کاربران زیادی به خود جذب کند. شما می توانید یک کانال ارتباطی اختصاصی برای خود ایجاد کنید و از طریق آن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

برخی ویژگی های کلیدی برنامه:

- سرور و کانال اختصاصی

- پیکربندی و ارتباط آسان

- مدیریت کانال های اختصاصی

- ویژگی مختص کاربری

و بسیاری دیگر که در انجمن این برنامه موجود می باشد.

ویژگی های اضافه شده در این نسخه:

- اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از X86

- برطرف مشکل اجرا در Nexus 5

- قرار دادن آواتار ثابت

- برطرف شدن مشکل ارتباط اطلاعیه ها

دانلود نرم افزار فرودگاه
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 570 نظرات : 0
دانلود نرم افزار فرودگاه

برنامه Airports را می توان یک برنامه کامل برای راهبری پرواز ها معرفی کرد که شما می توانید از طریق آن زمان پرواز ها و اطلاعات مفیدی درباره پرواز ها بدست آورید.

راهبری پرواز ها ، با تمام امکانات یک ایستگاه واقعی : ایستگاه های مخابره رادیوی جهانی، NOTAM ، SNOWTAM دیکدر و METAR ها وگزارش های TAF لیست علاقه مندی ها ، ابزار های گوناگون و قابلیت یادداشت گذاری روی فرودگاه هایی که سفر می کنید.

قابلیت ها :

- طراحی شده برای تبلت ها و گوشی های همراه. با هر پرداخت میتوانید روی کلیه

- دستگاه های خود نصب کنید

- پایگاه داده جامع ان شامل بیش از ۱۰۰۰۰ فرودگاه مختلف از سراسر دنیا

- جستجوی سریع که قابلیت پیدا کردن فرودگاه براساس اسم شهر یا اسم فرودگاه دارد.

- اضافه کردن یادداشت های شخصی برای هر فرودگاهی که سفر میکنید

- قسمتی شخصی برای گروه بندی فرودگاه های مورد علاقه شما

- تماس مستقیم

- ATIS

- برای فرودگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند

- استفاده از ماهواره های جهانی برای تمام فرودگاه ها

- ابزارهایی برای محاسبه ی جهت و میزان باد ، دما ، سوخت هواپیما ، فاصله
تا مقصد و …

دانلود برنامه Airports را به آن دسته از افرادی که با هواپیما سفرهای متعددی انجام می دهند پیشنهاد می کنیم. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود ورژن جدید کلش اف کلنز
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 534 نظرات : 0
دانلود ورژن جدید کلش اف کلنز

نرم افزار RealPlayer
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 590 نظرات : 0
نرم افزار RealPlayer

نرم افزار RealPlayer ، امکان اتصال به شبکه های اینترنتی پخش فیلم و آهنگ را دارد. صدها کانال اینترنتی به صورت پیش فرض در لیست نرم افزار ذخیره شده اند که می توانید به آنها متصل شوید. فیلم های آنلاین را ببینید و از موسیقی لذت ببرید. (حد اقل سرعت 128Kb مورد نیاز است)


 

دانلود نرم افزار کامپیوتر به ساعت زنگ دار
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 337 نظرات : 0
دانلود نرم افزار کامپیوتر به ساعت زنگ دار

 شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید تا کامپیوتر خود را همانند ساعت مچی و یا ساعت رومیزی خود تنظیم کنید تا در زمان های مورد نظر شما را مطلع سازد. تا به حال نرم افزارهای بسیاری جهت این امر به کاربران عرضه شده است. اما هر یک هنگام اطلاع رسانی ، از صداهای ناهنجار استفاده می کنند که ساید کمترین کسی از آن ها جهت اهداف خود استفاده کند.
Music Alarm Clock نرم افزاری است بسیار قدرتمند و نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه بسیار متنوع تر که شما را قادر می سازد زمان های مختلفی را طبق نیاز خود در برنامه تنظیم کنید و برای هریک از این زمان ها ، آهنگ متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای بیدار شدن از خواب آهنگ ملایمی را تنظیم می کنید و برای اعلام زمان تحرک و ورزش ، آهنگ شادی را انتخاب می کنید. شما بستگی به زمان انتخابی و فعالیت مورد نظر خود می توانید فایل صوتی متناسبی را در نظر بگیرید. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ، توانایی در انتخاب صوت دلخواه جهت پخش در زمان معلوم شده می باشد. همچنین این نرم افزار قادر است تا دیسک ها و حافظه های جانبی را مستقیما پشتیبانی کند. شما حتی می توانید در زمان مورد نظر به پخش یک فایل ویدئویی نیز بپردازید و آن را به عنوان یک اسکرین سیور انتخاب کنید تا به نمایش در بیاید.

 


دانلود نرم افزار اندرویدBest Android Pack 2014
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 467 نظرات : 0
 دانلود نرم افزار اندرویدBest Android Pack 2014

Best Android Pack 2014 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک نهمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 


دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید MAVEN Music Player 1.3 Android
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 288 نظرات : 0
 دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید  MAVEN Music Player 1.3 Android

دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید

MAVEN Music Player 1.3 Android

 

 

 

 

در روزهای گذشته چند نرم افزار پخش کننده (پلیر) موسیقی برای اندروید به شما معرفی کردیم. در این نرم افزار هم قصد داریم یک موزیک پلیر جدید و حرفه ای مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل استفاده است.

 

اپلیکیشن MAVEN Music Player نسبت به سایر پلیرهای اندرویدی سابقه کمتری دارد. اما محیط بسیار زیبا و امکانات فوق العاده آن باعث محبوبیت سریع این اپلیکیشن شده است.

 

در این مطلب میتوانید نسخه جدید این پخش کننده آهنگ را دانلود کنی

دانلود نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 390 نظرات : 0
دانلود نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید

دانلود نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید

Photo Warp 1.2 Android

 

 

 

 

احتمالا بیشتر شما با ابزار Warp در نرم افزارهای ویرایش عکس آشنا هستید. با کمک این ابزار میتوانید قسمت های دلخواه عکس را بکشید تا آن قسمت حالت کشیدگی پیدا کند. با کمک این ابزار میتوان جلوه های خنده دار و جالبی ایجاد کرد.

 

حالا میخواهیم نرم افزاری برای اندروید به شما معرفی کنیم که میتواند همین کار (یعنی ایجاد کشیدگی در عکس) را انجام دهد. به این ترتیب میتوانید شکل جالب و خنده داری به عکس افراد بدهید.

 

نرم افزار Photo Warp که در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است در عین سادگی کار، نتیجه های بسیار رضایت بخشی ایجاد میکند. توسط این نرم افزار میتوانید خودتان کشیدگی های دلخواه را ایجاد کنید. و یا از افکت های آماده نرم افزار کمک بگیرید.

دانلود نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 354 نظرات : 0
دانلود نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی

دانلود نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی

 

 

 

 

نرم افزار انوار وحی، یکی از بهترین نرم افزارهای قرآن کریم برای اندروید است. این نرم افزار شامل ترتیل کامل قرآن کریم (با صدای آقای رضازاده) به همراه متن و ترجمه قرآن کریم (ترجمه آیت الله سید حسن ابطحی) میباشد.

 

نرم افزار انوار وحی دارای امکاناتی مثل نمایش همزمان متن با ترتیل، جستجو، یادداشت برداری، نشانه گذاری، و ... است. در ادامه میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار قرآنی آشنا شوید.

دانلود نرم افزار قفل گذاری اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 382 نظرات : 0
دانلود نرم افزار قفل گذاری اندروید

دانلود نرم افزار قفل گذاری اندروید

Smart Lock 3.1 Android

 

 

 

 

همه ما اطلاعات مهم و شخصی در موبایل خود داریم که نمیخواهیم دیگران به آن دسترسی داشته باشند. بنابر این چاره ای جز استفاده از نرم افزارهای قفل گذاری نداریم.

 

نرم افزارهای قدیمی قفل گذاری موبایل، فقط میتوانستند بر روی فولدرهای شخصی (مثل گالری) قفل گذاری کنند. اما نرم افزار های جدید میتوانند تمام قسمت های موبایل و حتی برنامه های درون گوشی را قفل کنند. قفل گذاری بر روی برنامه های گوشی بسیار مهم است. مخصوصا برنامه هایی مثل مسنجر ها (وایبر، ویچت)، ایمیل، برنامه های شبکه اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک) و ... که حاوی اطلاعات مهم و شخصی ما هستند باید از دسترس دیگران دور باشند.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، نرم افزار Smart Lock Android میتواند امنیت موبایل شما را تامین کند. به این ترتیب فقط خودتان به قسمت های محافظت شده دسترسی خواهید داشت.

دانلود نرم افزار ضبط مکالمه اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 441 نظرات : 0
دانلود نرم افزار ضبط مکالمه اندروید

دانلود نرم افزار ضبط مکالمه اندروید

Total Recall Call Recorder 1.9 Android

 

 

 

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط مکالمه در اندروید است. این نرم افزار محصولی از شرکت اپلیکیشن سازی Killer Mobile است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه نرم افزارهای موبایل فعالیت میکند.

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder برای سیستم عامل های مختلف موبایل تولید شده است و در این مطلب میتوانید نسخه اندرویدی آن را دانلود کنید.

 

این نرم افزار امکانات ساده و در عین حال قدرتمندی برای ضبط مکالمه دارد. توسط این نرم افزار قادر به ضبط تمام تماس های موبایل خود هستید. چه تماس هایی که خودتان برقرار میکنید، و چه تماس هایی که با شما گرفته میشود.

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder میتواند به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر، همه تماس ها را ضبط کند. این نرم افزار همچنین قادر به ضبط صدای محیط با کیفیت بالا است.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار نمایش عکس برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 362 نظرات : 0
دانلود نرم افزار نمایش عکس برای اندروید

دانلود نرم افزار نمایش عکس برای اندروید

QuickPic 3.4 Android

 

 

 

 

یکی از بیشترین کاربردهای موبایل های امروزی، عکس برداری و مشاهده عکس در آنها است. با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش در موبایل های جدید، بسیاری از افراد آلبوم های عکس قدیمی را کنار گذاشته و ترجیح میدهند عکس هایشان را در موبایل خود آرشیو و مشاهده کنند. به این ترتیب همیشه و در همه جا به عکس های خود دسترسی خواهید داشت.

 

برای نمایش عکس در موبایل، نیاز به نرم افزار نمایشگر عکس دارید. همه موبایل ها به صورت پیش فرض دارای نرم افزار یا گالری برای نمایش عکس هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و میخواهید یک نرم افزار بسیار کاربردی تر برای نمایش عکس در موبایل خود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار QuickPic یک نرم افزار بسیار زیبا با کاربردی آسان برای نمایش عکس در موبایل های اندروید است. محیط این نرم افزار بسیار ساده و چشم نواز است.

 

نرم افزار QuickPic امکان مرور عکس ها با سرعتی بسیار بالا و در رزولوشن دلخواه را فراهم میکند.

 

این نرم افزار بر روی کلیه موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و نسخه جدید آن را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود آنتی ویروس AVG برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 378 نظرات : 0
دانلود آنتی ویروس AVG برای اندروید

دانلود آنتی ویروس AVG برای اندروید

AVG AntiVirus Pro 4.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس AVG برای اندروید منتشر شد! (4.1)

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.

دانلود نرم افزار واتس اپ برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 391 نظرات : 0
دانلود نرم افزار واتس اپ برای اندروید

دانلود نرم افزار واتس اپ برای اندروید

WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android

 

 

 

 

نرم افزار Whats App (واتس اپ) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

تمام اطلاعاتی که توسط واتس اپ ردوبدل میشود از طریق اینترنت است. یعنی استفاده از آن هیچ ارتباطی با شارژ ریالی یا هزینه اپراتور موبایل شما ندارد. (دقیقا شبیه به نرم افزارهایی مثل اسکایپ، و یاهو مسنجر)

 

نرم افزار واتس اپ به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

برای استفاده از نرم افزار Whats App نیازی به ثبت نام و شناسه و پسورد ندارید. بلکه این نرم افزار از شماره موبایل شما به عنوان ID (شناسه هویتی) استفاده میکند. و اگر هرکدام از Contact های شما دارای نرم افزار واتس اپ باشند امکان برقراری ارتباط با آنها را در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

در این مطلب، دو نسخه متفاوت از این نرم افزار برای موبایل و تبلت های اندروید ارائه شده است:

نسخه استاندارد WhatsApp 2.1

نسخه پلاس WhatsApp+ 6.1

 

در ادامه مطلب میتوانید با تفاوت های اصلی این دو نسخه آشنا شوید. و نسخه دلخواه خود را دانلود نمایید.

دانلود نسخه جدید وایبر برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 396 نظرات : 0
دانلود نسخه جدید وایبر برای اندروید

دانلود نسخه جدید وایبر برای اندروید

Viber 4.3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید وایبر برای اندروید منتشر شد! (5.0.2)

 

با یک نگاه به دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبان (Contact) در موبایل افراد مختلف، میتوان به این نتیجه رسید که تقریبا نیمی از کاربران ایرانی از نرم افزار وایبر استفاده میکنند.

 

استفاده از نرم افزار وایبر علاوه بر اینکه قابلیت های بسیار زیادی برای تماس چندرسانه ای فراهم میکند، باعث صرفه جویی در هزینه اپراتور موبایل نیز خواهد شد. چون ارسال پیام متنی و همچنین برقراری تماس صوتی با وایبر کاملا رایگان است.

(البته برای استفاده از وایبر باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین مخاطب مورد نظر شما نیز باید وایبر را روی موبایل خود داشته و به اینترنت نیز متصل باشد)

 

از وایبر برای برقراری ارتباط اینترنتی استفاده میشود. توسط نرم افزار Viber شما میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید. وایبر به لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما دسترسی دارد و وضعیت وایبر آنها را نمایش میدهد. همین هم باعث میشود استفاده از وایبر آسان و لذت بخش باشد.

 

علاوه بر ارتباط دو طرفه، توسط وایبر میتوان گروه های مختلفی ایجاد کرد. با ارسال مطلب در یک گروه، آن مطلب برای تمام کاربران عضو قابل مشاهده خواهد بود.

 

همچنین اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد، توسط وایبر میتوانید تماس رایگان صوتی برقرار کنید. این نرم افزار فقط از ترافیک اینترنت شما استفاده میکند و هزینه اپراتور موبایل ندارد.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از وایبر برای اندروید را دانلود کنید.


دانلود نسخه جدید نرم افزار لاین، برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 395 نظرات : 0
دانلود نسخه جدید نرم افزار لاین، برای اندروید

دانلود نسخه جدید نرم افزار لاین، برای اندروید

LINE 4.6 Android

 

 

 

 

نرم افزار لاین (LINE) یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای ارتباطی برای گوشی های موبایل است.

 

LINE را میتوان از لحاظ کارایی و امکانات با نرم افزار Viber مقایسه کرد. از نظر تعداد کاربران و محبوبیت نیز رقابت نزدیکی بین این دو نرم افزار وجود دارد.

 

نرم افزار لاین امکان ارسال پیغام های متنی بدون محدودیت، و همچنین ارسال و دریافت فایل های صوتی و تصویری را فراهم میکند. کاربرانی که از LINE استفاده میکنند میتوانند توسط موبایل خود به صورت رایگان و بدون محدودیت اقدام به برقراری تماس با یکدیگر نمایند.

 

نرم افزار لاین کاربران را توسط شماره موبایل آنها شناسایی میکند. با این حال ثبت ایمیل و انتخاب پسورد در لاین ضروری است. همچنین میتوانید یک ID منحصر به فرد در لاین داشته باشید.

 

بعد از نصب لاین، این نرم افزار لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما را بررسی میکند و تمام مخاطبانی که آنها نیز نرم افزار لاین را بر روی گوشی خود دارند شناسایی میشوند. سپس شما میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود با آنها تماس رایگان برقرار کنید.

 

امکان ایجاد گروه های مختلف و ارسال متن، عکس، و فیلم در گروه ها، از سایر دلایل محبوبیت لاین است.

 

نرم افزار لاین با استفاده از اینترنت GPRS, 3G و همچنین WiFi، امکان برقراری ارتباط را فراهم میکند. به این ترتیب شما در هرجایی که باشید اگر موبایل تان به اینترنت متصل باشد، میتوانید با مخاطبان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و برای آنها متن، عکس، یا فیلم بفرستید. یا مطالب ارسالی آنها را دریافت کنید.

 

 

نسخه جدید برای اندروید

به تازگی نسخه جدید نرم افزار لاین برای اندروید منتشر شده است. اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید LINE را دانلود و نصب کنید.

دانلود نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 341 نظرات : 0
دانلود نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید

دانلود نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید

Opera Mini Browser 7.6 Android

 

 

 

 

Opera Mini یک نسخه کوچک از مرورگر قدرتمند اپرا است که برای گوشی های موبایل و همچنین تبلت ساخته شده است. مرورگر اپرا مینی امکان مشاهده سایت های اینترنتی را با کیفیت و سرعت مناسب در صفحه نمایش موبایل فراهم میکند.

 

نسخه های متفاوتی از Opera Mini برای سیستم عامل های مختلف موبایل وجود دارد. در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار Opera Mini مخصوص Android را برای شما آماده کرده ایم.

 

مرورگر Opera Mini قادر است با انجام بهینه سازی های لازم، صفحات بزرگ وب سایت ها را در اندازه کوچک نمایش دهد. به عنوان مثال با اینکه اندازه عکس ها تا حدود 10 درصد اندازه واقعی کوچک میشود، ولی نوشته ها طوری تنظیم میشوند که در صفحه موبایل به راحتی قابل خواندن باشد. به همین دلیل در هنگام مرور صفحات وب با اپرا مینی، احساس راحتی خواهید داشت.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، استفاده از این مرورگر قدرتمند را به شما توصیه میکنیم.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین ویژگی های مرورگر Opera Mini و همچنین تازه های نسخه جدید آن آشنا شوید. و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

نرم افزارهای امنیتی دانلود
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 326 نظرات : 0
نرم افزارهای امنیتی دانلود

امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از 99 درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود.

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 321 نظرات : 0
Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار بسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپرسکی به منظور حذف ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب ساخته و برای کاربران به صورت رایگان ارائه شده است.

نرم‌افزار ضدویروسی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 326 نظرات : 0
نرم‌افزار ضدویروسی

ضد ویروس آواست نرم‌افزار ضدویروسی که توسط شرکت نرم‌افزاری آواست سافت‌ویر مستقر در شهر پراگ جمهوری چک ارائه می‌گردد. و برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. این نرم‌افزار دارای نسخه‌های رایگان و تجاری می‌باشد. این ضدویروس بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران دارد ولی به علت تحریم امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت با آی پی ایران غیر ممکن شد است. شما کاربران آسان دانلود میتوانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی آپدیت روزانه این آنتی ویروس قدرتمند را از سرورهای آسان دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار doPDF
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 400 نظرات : 0
دانلود نرم افزار doPDF

doPDF نرم افزاری کار آمد و کاربردی در زمینه تبدیل فرمت های مختلف به Pdf می باشد و شما به کمک این نرم افزار کاربردی به راحتی و با چند کلیک می توانید فایل های مایکروسافت آفیس را به فرمت PDF ذخیره کنید. در حقیقت عملکرد نرم افزار با استفاده از پرینتر مجازی است که پس از نصب فعال می شود و به شما اجازه تبدیل اکثر فرمت ها را به PDF خواهد داد.

دانلود نرم افزار 7
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 386 نظرات : 0
دانلود نرم افزار 7

ویرایشگر یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. Notepad ++ نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 


دانلود نرم افزار6
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 406 نظرات : 0
دانلود نرم افزار6

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع بناهای معماری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .

 

دانلود نرم افزار5
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 305 نظرات : 0
دانلود نرم افزار5

برنامه ای کاربردی برای تبدیل انواع فیلم‌های DVD و Blu-ray به فرمت‌های مختلف ویدیویی دیگر می‌باشد که بطور ویژه از فرمت محبوب MKV و دیگر فرمت های ویدئویی نظیر MP4, MOV, M4V, AVI, WMV, MPG, M2TS پشتیبانی می کند و تبدیل فیلم ها را بدون کاهش کیفیت انجام میدهد . Pavtube ByteCopy توانایی اینکد کردن فایلهای چند صدایی اورجینال به صدای ۵٫۱ کاناله را دارست . حفظ ساختار فیلم ، توانایی تبدیل فایلهای بلوری به فرمت های قابل پخش گوشی های موبایل ، تغییر سایز و حذف لبه های سیاه فیلم ها ، تبدیل DVD به MKV از امکانات این نرم افزار هست .

 


دانلود نرم افزار مورد نیاز ویندوز
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 351 نظرات : 0
دانلود نرم افزار مورد نیاز ویندوز

مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 


 

دانلود نرم افزار مترجم متون
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 291 نظرات : 0
دانلود نرم افزار مترجم متون


نرم افزار فلش پلیر
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 300 نظرات : 0
برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF باید Flash Player را را نصب کنید، همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری میباشد.

Adobe Flash Player


برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player
  • ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
  • New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
  • Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
  • Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
  • Display API : نمايش توابع API
  • File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
  • Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
  • External API : توابع API خروجي
  • Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
  • نصب راحت تر و فراگير تر
  • پشتيباني Input Method Editor يا IME

دانلود نرم افزار هواشناسی برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 348 نظرات : 0
دانلود نرم افزار هواشناسی برای اندروید

دانلود نرم افزار هواشناسی برای اندروید

GO Weather Forecast Widgets Premium 5 Android

 

 

 

 

تمام انتظاراتی که از یک نرم افزار هواشناسی دارید، در GO Weather وجود دارد!

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی شما امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد، توسط نرم افزار GO Weather میتوانید وضعیت آب و هوایی تمام شهرهای دنیا را به صورت لحظه به لحظه مشاهده کنید. علاوه بر این، GO Weather امکان پیش بینی آب و هوا تا 5 روز آینده را هم دارد. به این ترتیب اگر قصد سفر دارید میتوانید از وضعیت آب و هوای فعلی و روزهای آینده باخبر شوید.

 

نسخه جدید این نرم افزار برای اندروید، با نام GO Weather Forecast Widgets Premium منتشر شده است.

 

یکی از قابلیت های خوب این نسخه برای کاربران ایرانی، این است که تمام شهرهای ایران نیز در لیست شهرهای آن وجود دارد و میتواند وضعیت آب و هوا را برای تمام قسمت های کشور گزارش دهد.

 

برای نمایش اطلاعات آب و هوایی (نظیر دما، رطوبت، بارندگی، و ...) در این نرم افزار، از جلوه های زیبای تصویری استفاده شده است. و همین باعث شده تا کار با آن جذاب باشد.

 

به عنوان مثال وقتی شهری را انتخاب میکنید، بر اساس اینکه الان در آن شهر شب یا روز است، بارندگی دارد یا خیر، بک گراند نرم افزار عوض میشود.

 

Widgets

نام اصلی این نرم افزار، GO Weather Forecast است. به معنای نرم افزار هواشناسی کمپانی GO Weather

اما این نسخه که پسوند Widgets Premium نیز به آن اضافه شده است، دارای ویجت یا ابزارک های گوناگون برای حداکثر استفاده از امکانات نرم افزار است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید و در صورت تمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.


دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا (تسک منیجر) برای اندروید Advanced Task Manager Pro 5.1 Android
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 334 نظرات : 0
دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا (تسک منیجر) برای اندروید Advanced Task Manager Pro 5.1 Android

دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا (تسک منیجر) برای اندروید

Advanced Task Manager Pro 5.1 Android

 

 

 

 

نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا، یا همان تسک منیجر (Task Manager) نرم افزاری است که میتواند لیست تمام برنامه هایی که بر روی حافظه در حال اجرا هستند را نمایش دهد. همچنین امکان بستن برنامه های اضافی و خالی کردن حافظه رم (برای افزایش سرعت) را دارد.

 

نرم افزارهای Task Manager زیادی برای اندروید وجود دارند. اما در این مطلب میخواهیم یکی از بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Advanced Task Manager Pro میتواند مدیریت کاملی بر روی حافظه Ram موبایل یا تبلت اندرویدی شما داشته باشد. این نرم افزار علاوه بر امکان نمایش برنامه های در حال اجرا، قابلیت بهینه سازی Ram و افزایش سرعت موبایل را نیز دارد.

 

معمولا برنامه های زیادی در حافظه موبایل در حال اجرا هستند که شما آنها را نمی بینید. در حالی که آنها بخشی از حافظه و همچنین ظرفیت پردازنده را اشغال کرده اند. برخی از آنها باید در حافظه مستقر باشند (مثلا اگر از وایبر استفاده میکنید، این نرم افزار باید همیشه در حافظه داخلی در حال اجرا باشد تا پیغام ها را دریافت کند) اما برخی از آنها فایده ای برای شما ندارند و بهتر است بسته شوند.

 

نرم افزار Advanced Task Manager Pro لیست برنامه های در حال اجرا و مقدار حافظه اشغال شده توسط هرکدام را نشان میدهد. سپس شما میتوانید تصمیم بگیرید که کدام بسته شود و کدام باقی بماند.

 

بستن برنامه های اضافی در حال اجرا علاوه بر افزایش سرعت موبایل، باعث کاهش مصرف باتری نیز میشود.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های تسک منیجر اندروید Advanced Task Manager Pro آشنا شوید و در صورت نمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.

دانلود نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 336 نظرات : 0
دانلود نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو

دانلود نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو

Camtasia Studio 8.4

 

 

 

 

نسخه جدید Camtasia Studio منتشر شد! (نسخه 8.4)

 

نرم افزار Camtasia Studio برای افرادی که در زمینه تولید محتوای آموزشی فعالیت میکنند نرم افزار شناخته شده ای است. این نرم افزار که معروف ترین محصول کمپانی TechSmith است، یک استودیوی کامل برای تولید محتوای آموزشی الکترونیکی میباشد.

 

توسط نرم افزار Camtasia Studio میتوانید از محیط ویندوز تصویر برداری کنید، افکت های صوتی و تصویری روی فیلم قرار دهید، صدا برداری کنید، فیلم ها را ویرایش کنید، و در نهایت یک منوی اتوران با تمام امکانات بسازید.

 

نرم افزار کمتازیا استودیو شامل سه بخش است:

Studio

کار این نرم افزار ویرایش فیلم و صدا است. امکاناتی مثل اضافه کردن افکت و متن، تبدیل فرمت، نشانه گذاری روی فیلم، و ... از مهم ترین امکانات این بخش است.

 

MenuMaker

کار این ابزار، ساخت منوهای اتوران و مالتی مدیا است.

 

Recorder

این ابزار امکان فیلم برداری از صفحه نمایش و همچنین ضبط از کارت صدا و میکروفن را فراهم میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های نسخه جدید Camtasia Studio آشنا شوید.

دانلود نسخه جدید نرم افزار امنیت فلش مموری و هارد اکسترنال
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 360 نظرات : 0
دانلود نسخه جدید نرم افزار امنیت فلش مموری و هارد اکسترنال

دانلود نسخه جدید نرم افزار امنیت فلش مموری و هارد اکسترنال

USB Disk Security 6.4.0.136

 

 

 

 

نسخه جدید USB Disk Security منتشر شد! (نسخه 6.4.0.136)

 

تقریبا همه کاربران به طور روزانه از فلش مموری و یا هارد دیسک اکسترنال استفاده میکنند. از فلش مموری معمولا برای انتقال اطلاعات، و از هارد اکسترنال برای بکاپ گیری از اطلاعات با حجم بالا (مثل فیلم و آهنگ) استفاده میشود.

 

مشکل متداول بسیاری از کاربران، حفظ امنیت فلش مموری و هارد اکسترنال است. این حافظه ها به دلیل اینکه قابل حمل هستند، در معرض خطراتی مثل آلودگی به ویروس، و یا سرقت اطلاعات قرار دارند.

 

نرم افزار USB Disk Security میتوانید امنیت درایو های USB (مثل فلش مموری و هارد اکسترنال) را فراهم کند.

 

 

راهکارهای امنیتی این نرم افزار در مورد حافظه های USB در 2 بخش کلی دسته بندی میشود:

 

1. حفظ امنیت سیستم شما در برابر احتمال آلودگی درایوهای USB که به آن متصل میشود. (مثلا در هنگام اتصال فلش مموری شخص دیگری به سیستم شما)

 

2. حفظ امنیت اطلاعاتی که روی حافظه USB دارید. (جلوگیری از سرقت اطلاعات یا آسیب دیدن آنها)

 

در ادامه مطلب میتوانید با فهرست امکانات نرم افزار USB Disk Security آشنا شوید.

BYclouder Data Recovery دانلود نرم افزار
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 270 نظرات : 0
BYclouder Data Recovery دانلود نرم افزار

یک نرم افزار کامل پیشرفته برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از هر نوع دستگاه ذخیره سازی اطلاعات می باشد. این نرم افزار اطلاعات از دس رفته از دستگاه های ذخیره سازی دیجیتالی همچون هارد دیسک های اکسترنال، انواع فلش های USB، انواع کارت های حافظه، انواع دیسک های نوری ، انواع تبلت ها، انواع محصولات اپل، انواع گوشی های اندرویدی، دوربین های دیجیتال و … بازگردانی میکند . حتی اگر فایل ها به شدت آسیب دیده باشد و فرمت شده باشد با این نرم افزار می توان بازیابی کرد.این نرم افزار از سیستم فایل های FAT، NTFS، exFAT، ext2/ext3/ext4 فایل سیستم HFS + پشتیبانی می کند.

 


دانلود نرم افزارTogetherShare Data Recovery
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 357 نظرات : 0
دانلود نرم افزارTogetherShare Data Recovery

TogetherShare Data Recovery  از بهترین نرم افزار ها در زمینه بازیابی فایل های پاک و فرمت شده می باشد. این برنامه قادر است انواع اطلاعات شما را که به شکل‌های مختلف نظیر فرمت شدن دیسک‌ها ، حذف شدن تصادفی و… به سادگی و در کمترین زمان ممکن بازیابی کند. این نرم افزار از فایل های سیستمی FAT و NTFS پشتیبانی می کند و قادر است تا هر عکس، فیلم، آهنگ، فایل های متنی، پارتیشن های حذف شده و یا صدمه دیده، فایل های کد گذاری شده و … از دیسک‌هایی نظیر‌هارد دیسک ، کول دیسک ، مموری کارت ، دوربین ، دستگاه‌های اپل و… بازیابی کنید . علاوه بر این قابلیت بازگردانی فایل های کد گذاری شده و فشرده شده سیستمی نیز مهیا است.

 


دانلود نرم افزار2
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 349 نظرات : 0
دانلود نرم افزار2
به شما امکان یک دی وی دی فیلم را به راحتی و به طور کامل می دهد. بدین ترتیب دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت. همچنین گاهی لازم است تا منو را حذف کنید و یا به برخی زیرنویس های موجود در نسخه اصلی نیازی ندارید که در این صورت می توانید موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در هارد دیسک شما ذخیره نشوند. امکان ساخت DVD از روی فایل ISO و پوشه های DVD نیز از جمله دیگر قابلیت های قابل توجه این نرم افزار است.

قابلیت های برنامه Movie DVD Copy :
  • توانای کپی فیلم ها به راحتی
  • ساخت DVD از روی فایل ISO و پوشه های DVD
  • سرعت مناسب در کپی
  • توانایی حذف منو و کپی فیلم به تنهایی
  • توانا انتخاب زیر نویس یا صدای دلخواه شما

دانلود مرورگر Baidu Spark Browser
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 317 نظرات : 0
دانلود مرورگر   Baidu Spark Browser
دانلود Baidu Spark Browser v33.11.1000.67 - مرورگر سریع با امنیت بالا

Baidu Spark Browser مرورگری سریع و ایمن است که با پشتیبانی و هماهنگی با انواع استانداردهای تحت وب و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها کار وبگردی را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد. پشتیبانی از تقریبا تمامی پروتکل های موجود در کنار واسط گرافیکی جذاب و کاربرپسند و همچنین سهولت در استفاده از گزینه های مختلف نرم افزار را می توان از جمله خصوصیات مهم نرم افزار دانست.

دانلود نرم افزار
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 296 نظرات : 0
دانلود نرم افزار
دانلود KMPlayer v3.9.1.131 - نرم افزار پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا
با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند.

دانلود Photo Pos Pro نرم افزار ویرایش عکس
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 393 نظرات : 1
  دانلود  Photo Pos Pro نرم افزار ویرایش عکس
نمایش پست :دانلود Photo Pos Pro v1.90.2 - نرم افزار رایگان ویرایش تصاویر

نرم افزاری که برای این مطلب آماده کرده ایم Photo Pos Pro نام گرفته که توانایی ویرایش نسبتا پیشرفته تصاویر را داشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. تقریبا تمامی امکانات لازم در زمینه ویرایش تصاویر در این ابزار گنجانده شده که تنها کافیست با کمی خلاقیت آن ها را مورد استفاده قرار دهد و خروجی های متفاوتی را تحویل بگیرد.
واسط گرافیکی جذاب و هماهنگ با خواسته های کاربران در کنار پشتیبانی از تقریبا اکثر فرمت های رایج از دیگر خصوصیات موجود در این ابزار رایگان محسوب می شود. افکت های موجود در نرم افزار هم کمک می کنند کاربران ساده تر به خواسته های خود دست پیدا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Pos Pro:
- ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا پیشرفته
- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس ها
- واسط گرافیکی بسیار ساده
- وجود افکت های مختلف برای جذاب تر شدن عکس ها
- رایگان بودن نرم افزار
- سهولت در بهره گیری از امکانات نرم افزار
- وجود امکانات مختلف برای ویرایش عکس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

دانلود نرم افزار محبوب گوگل کروم
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 382 نظرات : 0

دانلود مرورگر محبوب گوگل کروم Google Chrome v34.0.1847.116

برای مدت طولانی دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با هم به رقابت می پرداختند، هر کدام با قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدادند سعی در جذب بیشتر کاربران داشتند، در این حال شرکت گوگل تصمیم گرفت مرورگری به عنوان Google Chrome را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه زمان راه اندازی این نرم افزار به سال 2008 بر میگردد اما توانسته است به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد. داشتن قوی ترین موتور جاوا اسکرپت V8 که تا به امروز ساخته شده است یکی از ویژگی های منحصر به فرد کروم به حساب می اید. در کنار این موتور قدرتمند، از موتور دیگری به نام WebKit نیز استفاده میشود که وجود ان باعث شده صفحات وب به صورت یک ضربه (ناگهانی) لود شود. در کروم شما کافی است از خود بپرسید که میخواهید وارد سایتی شوید یا میخواهید یک مطلب را جستجو کنید، ان را در نوار ادرس تایپ کرده و لود ان را تماشا کنید. مدیریت تب ها از دیگر امکانات کروم به حساب می اید، کاربر می تواند تب های مورد علاقه ی خود را (به مانند ایمیل) انتخاب کند تا با هر بار با باز کردن مرورگر به سادگی در دسترس باشد و در اخر مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت مرور امن است و این بدان معنی است که بعد از فعال کردن این قابلیت اگر در هنگام مرور به سایت هایی که دارای فایلهای مخرب یا بد افزار ها هستند وارد شوید، کروم یک صفحه ی هشدار دهنده را برای شما به نمایش در خواهد اورد و شما را مطلع میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 18.222.197.128
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 492 بازدید داشته است .
در حال حاضر 7 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,042,315 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 4 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 12,048 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟