خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

دانلود بازی خوک های بد برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 369 نظرات : 0
دانلود بازی خوک های بد برای اندروید

دانلود برنامه گربه سخن گو اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 336 نظرات : 0
دانلود برنامه گربه سخن گو اندروید

قارچ
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 347 نظرات : 0
قارچ

در میان شما کاربران عزیز کمتر کسی هست که بازی Mario یا همان قارچ خور را تجربه نکرده باشد، ما اینبار نسخه پرتابل (قابل حمل) Mega Mario را برای شما به ارمغان آورده ایم تا در هر زمان یا مکانی و بر روی هر رایانه ای آنرا به اجرا در بیاورید تا بخشی از خاطرات شیرینتان را بیاد بیاورید.

دانلودTurtix Rescue Adventures
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 370 نظرات : 0
 دانلودTurtix Rescue Adventures

در بازی معمایی و سرگرم کننده Turtix Rescue Adventures همراهی کردن لاک پشت سبز در هر لحظه ممکن است برای شما ماحراجویی ها ایجاد کند که از درگیر شدن با آن ها لذتی خاص نصیبتان می شود. با قهرمان کوچک داستان که شخصیت جالب و خنده داری دارد همراه شوید تا با پیدا کردن دوستان جدید و جست و خیز در چمن،‌ جمع آوری ستاره های زرد کوچک برای خود سطح امتیازاتتان را بالا ببرید

دانلودWorms: Clan Wars
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 373 نظرات : 0
  دانلودWorms: Clan Wars

در بازی سه بعدی Worms: Clan Wars که توسط شرکت بازی های کامپیوتری Team17 طراحی شده است کرم ها دوباره آمده اند تا چند روزی مهمان دستگاه های خانگی شما شوند و سرگرمی مهیجی را برایتان به ارمغان آوردند. این بار شما به همراه کرم ها به اعماق زمین سفر خواهید کرد تا شاهد جنگ های قبیله ای باشید و برای نجات هم نوعان خودتان تلاش کنید. این بازی در 4 کلاس مختلف با توانایی های جدیدی بهبود یافته است و می توانید با استفاده از سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته ای که در اختیار دارید تیم های مختلف را نابود نمایید.

دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن) Flash Games Collection
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 380 نظرات : 0
 دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن)  Flash Games Collection

گلچین 20 بازی جدید و اکشن با فرمت فلش !

 

بازی های فلش، جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. این مدل بازی ها به خاطر حجم بسیار کمی که دارند بین کاربران بسیار محبوب هستند. از دیگر ویژگی های بازی های فلش، ساده بودن آنهاست. بیشتر این بازی ها فقط با کمک ماوس و کلید های جهت نمای کیبورد قابل انجام هستند.

 

در این مطلب،  را به صورت یکجا برای شما آماده کرده ایم. این بازی ها با موضوع ب هستند. برای برنده شدن در این بازی ها، سرعت و دقت از همه چیز مهم تر است.

 

تعداد این بازی ها 20 عدد بوده و با فرمت فلش (SWF) هستند.

 

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 428 نظرات : 0
 دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع  SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی ) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی  (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.


دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر) Mr Bean PC Game
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 674 نظرات : 0
 دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)  Mr Bean PC Game

دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 455 نظرات : 0
دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

Fruit Ninja HD 1.6 PC Game

 

 

 

 

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا همان نینجای میوه، یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. این بازی برای انواع موبایل ها (از جمله اندروید و آیفون) منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خبر خوب اینکه به تازگی نسخه کامپیوتری این بازی هم منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

بازی Fruit Ninja HD بر روی تمام کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. این بازی کاملا مشابه نسخه موبایلی آن است. در این بازی شما نقش یک نینجای حرفه ای را دارید که باید با شمشیر خود میوه هایی که در تصویر ظاهر میشوند را نصف کنید!

 

در نسخه موبایلی این بازی، ضربه شمشیر برای نصف کردن میوه ها با کشیدن انگشت روی صفحه موبایل انجام میشود. اما در نسخه کامپیوتری آن، باید از ماوس برای نصف کردن میوه ها استفاده کنید.

 

البته این بازی هم سختی های مخصوص خودش را دارد. مثلا وقتی صفحه شلوغ میشود در بین میوه ها ممکن است بمب وجود داشته باشد و یک ضربه اشتباه همه چیز را خراب خواهد کرد.

 

بازی Fruit Ninja به صورت مرحله به مرحله است. در هر مرحله تعداد و سرعت حرکت میوه ها بیشتر میشود و نیاز به مهارت بالاتری دارد.

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 334 نظرات : 0
نسخه فشرده بازی Colin McRae Rally Remastered" alt="دانلود نسخه فشرده بازی Colin McRae Rally Remastered" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2014-08/thumbs/1407312987_colin-mcrae-rally-remastered-cover-bazikids.com.jpg" />ن بازی دارای سبک مسابقه ای off-Road است و مسابقات در جاده های ناهموار ، پر گردو وغبار و گلی پیگیری میشود. این بازی ترکیبی از بازی رالی Dirt و Colin McRae Rally است. محیط بازی در جاده های پر پیچ و خم استرالیا و کوهای یونان و … پیگیری میشود. بازی شامل مسابقات سرعت ، رقابت های قهرمانی است، که شما اینجا باید کمال دقت و تمرکز را بخرج بدهید و تصمیم های بسیار سریع در پیست های بگیرید. در این بازی انواع ماشین هایی که برای این جور مسابقات مناسب هستند، از کمپانی های مختلف حضور دارند، که از نظر سرعت ، دریفتینگ و قدرت با هم تفاوت هایی دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :


OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
CPU: Intel Core 2 Duo @ 1.6 GHz or AMD Equivalent
VGA: Nvidia 6800 or ATI X1300 or Intel HD3000
RAM : 2GB
DX: Directx v9.0c
H.D.D: 1GB

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 304 نظرات : 0
بازی Driver San Francisco داستان مامور پلیسی با نام Tanner را روایت میکند که در اثر یک صانحه تصادف راهی بیمارستان میشود و بازی از جایی آغاز میشود که T...
سال تولید: 2011
کمپانی سازنده: Ubisoft
ناشر: Ubisoft

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 340 نظرات : 0

جنگ‌های صلیبی ۲ – StrongHold 2 Pc Game

| دانلود بازی جنگ‌های صلیبی ۲ – StrongHold Crusader 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Codex بازی StrongHold 2 |

 

جنگ‌های صلیبی 2   StrongHold Crusader 2

 

توضیحات بازی: بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید.

 

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 336 نظرات : 0

مبارزه طلبیدن – Gauntlet Pc Game

| دانلود بازی مبارزه طلبیدن – Gauntlet برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Codex بازی Gauntlet |

 

مبارزه طلبیدن   Gauntlet

 

توضیحات بازی: Gauntlet یک نسخه بازسازی شده از بازیی به همین نام است که در سال ۱۹۸۵ برای دستگاه های آرکید عرضه شده بود. در این بازی با ۴ قهرمان اصلی که هر کدام نیروهای مخصوص به خودشان را دارند باید به جنگ اشرار و هیولاها بروید. که این ۴ شخصیت  عبارتند از Thor جنگجو ، Merlin جادوگر ، Thyra شخصیت افسانه ای و Questor وروجک. در بازی نبرد ها و تعداد بی نهایتی دشمن وجود دارد و بایستی راه خود را در تو در تو های سیاه چال های تاریک و مخوف پیدا کنید. از ویژگی های بازی می توان به گیم پلی جذاب و گیرا، دوربین ایزومتریک و روند بازی سریع و هیجانی و محیط های باستانی و پر از دشمن های متنوع اشاره کرد.

 

 

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 256 نظرات : 0
 |آپدیت بازی The Sims 4 Update v1.0.797.20-RELOADED اضافه شد|

سیمز ۴ – The Sims 4 Pc Game

| دانلود بازی سیمز ۴ – The Sims 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Reloaded بازی Sims 4 |

 

سیمز 4   The Sims 4

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه Full – Reloaded بازی The Sims 4 را در ۳ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!

 

دانلود بازیDelta Force 2
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 458 نظرات : 0

Delta Force 2

 دومین نسخه از فرانچایز محبوب دلتا فورس برای سیستم عامل ویندوز از کمپانی Novalogic است که در سال 1999 میلادی با حجم مناسبی منتشر شده است. به عنوان یکی از فرماندهان ارتش استخدام شوید و ماموریت های مهمی را در بازی بر دوش بگیرید تا آن ها را با موفقیت به انجام برسانید و به درجات بالاتری در بین سایر نیرو های نظامی و افرادی که خدمت می کنند، برسید.

Delta Force 2 دانلود Delta Force 2   بازی دلتا فورس

با این که بازی Delta Force 2 در حدود پانزده سال پیش انتشار یافته است، شاید از نظر گرافیکی در سطح بالایی نباشد ولی گیم پلی کم نظیری دارید و همین امر باعث پیشرفت این مجموعه تا کنون شده است. نحوه تیراندازی و هدف گیری با اسلحه تا حدودی ساده طراحی شده است تا همگی بازیکنان بتوانند به راحتی یاد بگیرند. اما اگر فردی بخواهد که این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید، نیاز به ساعت ها زمان برای تمرین دارد.

دانلود نسخه ی فشر ده wheelman
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 337 نظرات : 0
دانلود <a href=نسخه فشرده بازی WheelMan" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2014-08/thumbs/1407832961_wheelman-cover-bazikids.com.jpg" title="دانلود نسخه فشرده بازی WheelMan" />

بازی هایی که با سبک  محیط باز ساخته میشوند را ما همگی تقلیدی از سری بازی های محبوب GTA میدانیم اما Wheelman علی رقم داشتن سبک  محیط باز به هیچ وجه تقلیدی از GTA محسوب نمیشود و یک بازی کاملا مستقل و خوش ساخت است که مطمئنا هر گیمری را راضی خواهد کرد.داستان این بازی برگرفته از فیلمی با همین نام و با بازی هنرمند محبوب وین دیزل است. همچنین موسیقی اسپانیایی که در بازی وجود دارد، به طور کامل با جو بازی همخوانی دارد و فوق العادست.

دانلود بازی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 313 نظرات : 0
دانلود <a href=بازی Need For Speed UnderCover" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2014-08/thumbs/1408029062_need-for-speed-undercover-cover-bazikids.jpg" title="دانلود بازی Need For Speed UnderCover" />

شما در Undercover نقش یک مامور مخفی پلیس را داشته که در طول بازی باید در میان افرادی که مخفیانه در خیابان ها و اتوبان ها اقدام به برگزاری مسابقات غیر قانونی می نمایند نفوذ نموده و آنها را در هنگام برگزاری مسابقات غیر قانونی دستگیر نمایید. یکی از حالات جدید اضافه شده به بازی حالت Highway Battle نام دارد که در آن شما و رقیب تان باید در بزرگراه با یکدیگر به رقابت بپردازید. این مسابقه در یک مسیر مستقیم انجام می پذیرد و معمولا مخصوص رقابت با Boss های بازی است. چیزی که این مسابقه را بسیار هیجان انگیز می کند ترافیک و عبور و مرور خودروها از این بزرگراه است که شما را وادار می کند با حداکثر سرعت با انجام مانورهایی از میان آن ها عبور کرده تا در نهایت جلوتر از رقیب خود مسابقه را به پایان برسانید.

دانلود بازی G-Force
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 409 نظرات : 1

دانلود بازی G-Force

داستان بازي از اين قرار است که شما يک تيم باهوش هستيد اما نه از نوع انسان بلکه از نوع همستر  اما در نگاه اول شايد خنده دار بیايد که اين موجودات کوچک معمولا جهت سر گرمي انسان ها هستنند.  اينجا چطور قادر به مقابله با دشمناني بزرگتر از خودشان و نجات دادن دنيا از دست تروريست ها و جلوگيري از انفجار بزرگ هستنند اما خيلي طول نمي کشد که نظر شما تغيير خواهد کرد و با چند درگيري کوچک متوجه ي حرفه اي بودن همستر ها خواهيد شد و حالا شما ماموريت داريد که دنيا را نجات دهيد و از دست نيرو هاي عجيب و لوازم آشپزخانه که به صورت ماشين هاي جنگ در آمده اند نجات دهيد و اين دستور از طرف مقامات دولتي صادر گرديده پس شما قرار هست قهرمان ملي شويد .

شکلک های محدثه

دانلود بازی پرند گان خشمگین
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 317 نظرات : 0
Angry birds: پرندگان خشمگین

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای 195 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید
قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds:
- دارای 195 مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب

شکلک های محدثه

دانلود بازی Police Super cars Racing
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 361 نظرات : 0

داستان بازی Police Super cars Racing یا مسابقه اتوموبیلهای پلیس از این قرار است که ... . در شهرهامیزان جرم و جنایت بالا رفته و پلیس های معمولی توانایی مقابله با مجرمان را ندارند و این شما هستید که با اتومبیل سوپر اسپرت خود در نقش پلیس ظاهر شده، مجرمان را دستگیر و شهر را پاکسازی میکنید.

شکلک های محدثه

بازی Men of War Assault Squad 2
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 318 نظرات : 0

بازی Men of War Assault Squad 2 نسخه دوم بازی مردان جنگ می باشد که در سبک استراتژیک Real Time یا بلادرنگ می باشد و توسط تیم Digitalmindsoft تولید و بوسیله کمپانی نام آشنای ۱C Company برای کامپیوتر منتشر شده است. اگر بازی های نظیر Company of Heroes را بازی کرده باشید به سرعت می توانید با گیم پلی این بازی ارتباط برقرار کنید. این بازی توانسته در مدت زمان کمی طرفداران زیادی را در شبکه استیم از آن خود کند و به یکی از پر فروش ترین بازی های استیم تبدیل شود. بازی از نظر گرافیکی هم زیبا کار شده است و می تواند با گیم پلی فوق العاده خود شما را برای مدت ها سرگرم کند. بازی هم شامل بخش تک نفره و هم مولتی پلیر و آنلاین می باشد که تمرکز اصلی بازی بر روی بخش آنلاین بازی بوده است.

توجه داشته باشید که این بازی توسط وحید گیمز   وبسایت دیگر من انتشار شده است.

دانلود بازی والیبال
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 337 نظرات : 0

وی اس 7

International Volleyball همانطور که از نام آن پیداست از جمله بازی های شبیه سازی شده ورزش محبوب والیبال می باشد که شما میتوانید آن را در کامپیوتر خود انجام دهید. در این بازی همانند ورزش والیبال دو تیم پس از ست ها متوالی با یکدیگر مسابقه می دهند تا در آخر تیمی که در 3 ست تیم حریف را شکست داده باشد برنده میشود. همچنین در این بازی تمامی قوانین ورزش والیبال مانند اوت, خطای روی تور و … حکم فرماست و به محض انجام هر خطا تیم مورد نظر جریمه شده و توپ در اختیار تیم حریف قرار خواهد گرفت. در این بازی تیم های مختلف جهان از جمله تیم ملی کشورمان ایران هم قرار گرفته که میتوانید با انتخاب تیم مورد نظرتان وارد مسابقات شوید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت وی اس هفت دریافت نمایید.

دانلود بازی BEAT DRIFT v1.0.0 برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 334 نظرات : 0

دانلود بازی BEAT DRIFT v1.0.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت وی اس 7 با بازی BEAT DRIFT ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با نهایت سرعت حرکت کنید و از موانع عبور نمایید! BEAT DRIFT بهترین بازی رقابتی برای گوشی های اندرویدی می باشد. بدون اینکه با موانع برخورد کنید به سرعت حرکت کنید. لازم به ذکر است که تصاویر به کار رفته در این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده اند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  وی اس 7 دریافت نمایید.

شکلک های محدثه

دانلود بازی Inotia 4 برای اندروید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 323 نظرات : 0

 

 

 

 

 

 

 

دانلود بازی Inotia 4 برای اندروید

تصاویری از محیط بازی:

دانلود %rb_link0% Inotia 4 برای اندروید
دانلود %rb_link0% Inotia 4 برای اندروید
دانلود %rb_link0% Inotia 4 برای اندروید
دانلود %rb_link0% Inotia 4 برای اندروید

Inotia 4: Assassin of Berkel بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن آندروئید می باشد که در آن باید توسط گروه خود دشمنان را از بین می برید. این بازی یکی از بهترین بازی های شمشیری اندروید می باشد که از گرافیک فوق العاده و بی نظیری برخوردار است.
یکی از ویژگی های بازی Inotia 4: Assassin of Berkel 1.0.6 :
- انتخاب یکی از شوالیه های Black Knight ، Assassin ، Warlock ، Priest و Ranger
- 15 مهارت های مختلف
- استخدام مذدوران به حزب خود در هر زمان و هر کجا
- بیابان خشک ، جنگل های مرموز و سیاه چال های تاریک
- ۴۰۰ نقشه بهمراه تم های مختلف
- گوش دادن به داستان هر روستایی و هیولا برای آشکار شدن اسرار دیگر

لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 3.142.173.72
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 560 بازدید داشته است .
در حال حاضر 5 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,042,383 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 4 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 12,116 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟