خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

عجیب ترین 10 سالن سینمایی جهان--_--
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 542 نظرات : 0
عجیب ترین 10 سالن سینمایی جهان--_--

. آمفی‌تئاتر انزین –فلوریدا  (Enzian Theater)

سالن تئاتر انزین واقع در مایتلند فلوریدا، مناسب افرادی است که به فیلم‌های هنری علاقه‌مند هستند. یکی از دلایل معروفیت این سالن، میزبانی جشنواره‌ی فیلم فلوریدا و همچنین چندین جشنواره‌ی محلی دیگر است.

تماشاگران می‌توانند دور میزهای گرد یا بر روی مبل‌های راحتی بنشینند و از وعده‌های غذایی خوشمزه و تجربه‌ی تماشای فیلم در یکی از بهترین و راحت‌ترین سینماهای جهان لذت ببرند.

 


25 جای دیدنی که قبل از مرگ باید دید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 473 نظرات : 0
25 جای دیدنی که قبل از مرگ باید دید

25 جای دیدنی که قبل از مرگ باید دید

با یاد آن، که نامی ندارد

زیبایی چیست؟ دیدنی چیست؟ زیبایی یک گل است ، یک سنگ است یا شاید که نمای محو یک نقاشی رنگارنگ .

در این مجموعه عکسِ 25 جای دیدنی و زیبا برای شما آماده شده است؛ امّا خوب قطع به یقیین اینها که زیباترین جاهای جهان نیست و اصلاً شاید که زیباترین منظره‌ی دنیا در ته قلب کور زنی در بیابانی شنی باشد. امّا خوب این چند عکس برای آشنایی من و شما با مناظر زیبای طبیعت و خلقت شگفت‌انگیز یزدان پاک بسیار شایان است .

در ادامه‌ی مطلب این عکس‌ها را می‌توانید ببینید …

مکان های دیدنی...
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 390 نظرات : 0
مکان های دیدنی...

پارک تهران دیدنی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 382 نظرات : 0
پارک تهران دیدنی
پارک ژوراسیک (دایناسورها ) یک پارک تفریحی است که در ضلع شمال فاز دوم بوستان پرواز یا پردیس کوهستانی احداث شده است . برای نخستین بار در ایران، پارک ژوراسیک تهران (پارک دایناسورهای متحرک) محیطی مفرح و هیجان انگیز برای خانواده ها بویژه کودکان و نوجوانان فراهم آورده است . در این پارک زندگی نامه و روش زندگی و خوراک دایناسورها به نمایش گذاشته شده و ابعاد دایناسورها به صورت واقعی طراحی شده است ، این دایناسورها به صورت کاملا طبیعی طراحی شده اند به طوری که پلک می زنند و دست و پای آنها حرکت می کند همچنین یک تخم دایناسور که نوزاد دایناسور از آن بیرون می آید و مجددا به داخل می رود نیز طراحی شده است. احداث این پارک در اوایل اسفند 1392 آغاز و در سال 1393 به بهره برداری رسید. این پارک در تهران – سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار شقایق ، بعد از پارک پرواز واقع شده است.

بوستان قیطریه
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 333 نظرات : 0
بوستان قیطریه
بوستان قیطریه یکی از بوستان‌ها (پارک‌ها)ی شمال شهر تهران است. این بوستان در شمال بزرگراه صدر و انتهای خیابان قیطریه واقع است و از شمال به فرمانیه، از جنوب به میدان پیروز و بزرگراه صدر، از شرق به چیذر و از غرب به قیطریه و شریعتی محدود می‌شود. بوستان قیطریه در گذشته باغی متعلق به خواهر تنی ناصرالدین شاه قاجار بوده و به روایت تاریخ میرزا تقی خان امیر کبیر ساختمانی که اکنون محل فرهنگسرا و کتابخانه پارک می باشد و در ضلع شمال غربی پارک واقع شده است را در آن احداث نمود. در ابتدأ این باغ بافتی جنگلی داشته است. در سال ۱٣٥٦ به همت شهردار وقت تهران مرحوم دکتر غلامرضا نیک پی که خود نوه دختری شاهزاده ظل السلطان فرزند ناصرالدین شاه بوده است با وقف قسمتی از زمینهای موروثی خود و با خرید و تجمیع باقیمانده باغ که در دست ورثه صارم الدوله، از نواده های قاجار، بود باغ بزرگ قیطریه را به پارک تبدیل می کند. به همین دلیل است که پارک قیطریه هندسه نامنظم دارد و مساحتی در حدود ۱۰۳۰۰۰ متر مربع دارد که فضای گل‌کاری و چمن‌کاری آن در کنار انبوه درختان قدیمی جلوه خاصی به آن داده است. استخر بوستان به شکل هندسی نامنظم است. گونه‌های درختی آن بیشتر نارون، کاج، سرو نقره‌ای و زبان گنجشک است. به دلیل راه‌های متعدد و تودرتو، این بوستان محل مناسبی برای ورزشهای مختلف فراهم آورده است.فرهنگسرای ملل از سال ۱۳۷۳ در این بوستان شروع به کار کرده و فعالیت‌های آموزشی و هنری مختلف را در خود جای داده و به مرکزی فرهنگی با امکانات کتابخانه و کلاس‌های آموزشی برای ساکنان قیطریه تبدیل شده است.


مقبره بی‌بی کا در هند (+ تصاویر)
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 463 نظرات : 1
مقبره بی‌بی کا در هند (+ تصاویر)

مکان های تاریخی یک کشور ممنوعه!
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 309 نظرات : 0
10 مکان دیدنیجهان
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 402 نظرات : 0
10 مکان دیدنیجهان

معروف ترین وتاریخی ترین مکان های دنیا
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 414 نظرات : 0
معروف ترین وتاریخی ترین مکان های دنیا

پارک Tobu World در شهر nikko کشور ژاپن جایگاه نمایشگاه مدلهای کوچک شده ساختمانها و آثار معروف دنیا میباشد. این مدلهای مینیاتوری در ابعاد ۱/۲۵ ابعاد آثار واقعی هستند .برای این آثار مینیاتوری در حدود ۱۴۰۰۰۰ انسان مینیاتوری طراحی شده است که چهره هیچ کدام شبیه دیگری نمیباشد.
 
همچنین این پارک دارای بیش از ۲۰۰۰۰ درخت در ابعاد کوچک شده میباشد. طراحی و راه اندازی این پارک بزرگ و دیدنی بیش از ۵ سال زمان برده است.ورودی این پارک برای بزرگسالان کمی بیش از ۲۳ دلار میباشد.

عجیب ترین دیا های دنیا
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 432 نظرات : 0
عجیب ترین دیا های دنیا


جده ی دنیا +عکس
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 443 نظرات : 0
جده ی دنیا +عکس
 

عجیب ترین جاذبه های طبیعی جهان!
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 407 نظرات : 0
عجیب ترین جاذبه های طبیعی جهان!

عجیب ترین جاذبه های طبیعی جهان!
 آیا تاکنون روی آب لی‌لی بازی کرده اید؟ نقطه های زرد، قهوه ای و سبز رودخانه خالدار در بریتیش کلمبیا در روزهای تابستان به گونه ای تغییر شکل می دهد و این کار را برای شما آسان می کند. این رودخانه همچون دیگر رودخانه های دنیا آبی رنگ با تپه های سرسبز و شن های سفید نیست. یا مثلا غاری که به تازگی کشف شده است کریستال های گچی عظیم الجثه ای دارد که در هیچ جای دیگر دنیا نمی توان نمونه های آن را پیدا کرد.


میلیاردها سال پیش، زمین به شکل دیگری بود و غارها، دره ها، معادن، کوه ها و ... پدید آمده اند. این موارد در جاهای مختلف دنیا تقریبا شکلی واحد دارند اما برخی از آنها هستند که دهان آدم از دیدنشان باز می ماند. به طور مثال، تماشای رنگین کمان مایع یا بیابانی از شن های سفید همچون شکر مواردی هستند که سالانه افرد بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کنند.
با ما همراه باشید تا بیشتر با این جاذبه های طبیعی عجیب آشنا شویم.

 غار مرمر – شیلی

بزرگترين غار يخی جهان + تصاوير
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 327 نظرات : 0
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

بزرگترين غار يخی جهان + تصاوير
آيزرايسنولت، بزرگترين غار يخی جهان به حساب می آيد كه در منطقه ورفن اتريش قرار داشته و 42 كيلومتر درازا دارد.

 

غار يخی,غار آيزرايسنولت,بزرگترين غار يخی جهان

شکلک های محدثه

غار آيزرايسنولت

چشم اندازهای شگفت انگیز دنیا
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 441 نظرات : 0
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

عجایب طبیعت,دیدنی های جهان,عجایب گردشگری

چشم اندازهای شگفت انگیز دنیا
دنیا پر از مکان ها و دیدنی های باورنکردنی ، اما واقعی است. این مکان ها آن قدر جالب و شگفت انگیز هستند که می توانند توجه هر بیننده ای را جلب کنند. فرصت دیدن این تصاویر را از دست ندهید.

شکلک های محدثه

استخر نوشیدنی ها در ژاپن
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 276 نظرات : 0
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

استخر نوشیدنی ها در ژاپن + تصاویر
ژاپنی ها دیگر استخر آب را خیلی جالب و مفرح نمیدانند. در مجتمع آبی یانسون در هاکوئون ژاپن شما میتوانید علاوه بر استخر آب درون استخر هایی که با انواع نوشیدنی پر شده اند نیز شنا کنید. استخر هایی که با انواع نوشیدنی ، چای سبز ، نوشیدنی های مخصوص ژاپنی و حتی قهوه پر شده اند آماده استفاده بازدید کنندگان هستند. گفته میشود هر کدام از این استخر ها فواید خاصی برای سلامتی دارند. در این مجموعه استخر آب نمک و شکلات نیز وجود دارد. در استخر نمک همانند دریاچه ارومیه استفاده کنندگان روی آب غوطه ور می مانند.

 

استخر,استخر نوشیدنی در ژاپن,دیدنیهای ژاپن

شکلک های محدثه

استخر نوشیدنی ها در ژاپن

مرموزترین اماکن در دور افتاده‌ترین نقاط جهان + تصاویر
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 379 نظرات : 0
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

مرموزترین اماکن در دور افتاده‌ترین نقاط جهان + تصاویر
مناطق متروکه و دورافتاده همواره برای قصه‌پردازان و کودکان جذاب بوده‌اند و بسیاری از افسانه‌های جن و پری به این مکان‌ها نسبت داده می‌شوند.ترس و وحشت بشر از این مناطق مرموز همواره دستخوش بسیاری از آثار مختلف ادبی و سینمایی ژانر وحشت بوده‌اند. در ادامه برخی از مرموزترین این مکان‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

مرموزترین نقاط جهان,ترسناکترین نقاط جهان,دیدنیهای جهان

شهر مردگان + تصاویر
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 358 نظرات : 0

 


اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

شهر مردگان + تصاویر
در جمهوری اوستیای شمالی، در روسیه  گورستانی باستانی واقع شده است. این روستا  با نام یونانی Dargavs شناخته میشود و به نام شهر مردگان معروف است.

شهر مردگان,گورستانی باستانی در روسیه,دیدنیهای روسیه

شکلک های محدثه

بخارست یک شهر مقرون به صرفه اروپایی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 325 نظرات : 0

بخارست یک شهر مقرون به صرفه اروپایی است که علاوه بر موزه‌های مهم طبیعت بکری دارد که هر توریستی را مجذوب خود می‌کند.

بیشتر کافه‌های شهر مدرن هستند، اما شما می‌توانید ردپای کافه‌های قرن 19 را هم به راحتی در شهر دنبال کنید. کلیساهای ارتدکس و ویلاهای پرزرق و برق در گوشه‌های آرام شهر به زیبایی در کنار هم جمع شده‌اند. بیشتر گردشگران وقتی به بخارست میرسند تلاش مي‌كنند این شهر را در زودترین زمان ممکن ترک کنند، اما ما به شما توصیه می‌کنیم که کمی تامل کنید تا زیبایی‌های خیره کننده شهر خودشان را به شما نشان دهند. 

گردشگری,تور گردشگری,بخارست

باغ عجیب وغریب ایران
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 443 نظرات : 0

در میان دشت های اطراف سیرجان، باغی وجود دارد که همه فصل های سال میوه دارد و وزن میوه های آن گاهی به بیش از 10 کیلوگرم می رسد! اینجا اثری ماندگار و منحصر به فرد وجود دارد که هر بیننده ای را به تماشا فرا می خواند... باغی شش گوش با صدها درخت بارور اما این باغ با سیار باغها بسیار متفاوت است و نه نیاز به آب دارد و نه آفتاب اما سالهاست درختانش سربلند ایستاده اند و ایستادگیشان را مدیون پیر مردی کر و لال هستند که تک تک آنها را با دستانش و در سکوت و بهت روستائیان و گردشگران کاشت.

گردش در باغی که میوه های سنگی دارد,میوه های سنگی,

شکلک های محدثه

 

سفر پاییزی به قله ی البرز
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 311 نظرات : 0

پاییز و زمستان وقت خوبی برای کوهنوردی است. گردشگرانی که می خواهند طبیعت را در ارتفاعات برفگیر ببینند، این روزها می توانند بار و بندیلشان را ببندند و در کوهستان های اطراف پایتخت به گردش بپردازند. مقصد، این بار قله هایی در استان البرز است. 

قله های البرز,تصاویر قله های البرز

شکلک های محدثه

معرفی 10 بنا ی زیبای جهان
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 396 نظرات : 0

معرفی ۱۰ بنای زیبای جهان,زیباترین بناهای تاریخی جهان,زیباترین آثار تاریخی جهانشکلک های محدثه

معبد ادفو در مصر
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 342 نظرات : 0

معبد ادفو,معبد ادفو در مصر,عکس های معبد ادفو

معبد ادفو در مصر (+تصاویر)
معبد ادفو (Edfu Temple) تنها معبدي است كه به خوبي محافظت شده است .ساخت آن از 327 قبل مسيح توسط potlemy سوم آغاز شده و ساخت و ساز بنا توسط شهبانو Cleopatra ، آخرين شهبانو مصر ادامه داده شده است .اين معبد تقريبا جوان است. يكي از جنبه هاي جالب اين معبد دست نخورده ماندن آن  می باشد که حتی بلوک سمت جلويي آن هنوز پا بر جاست.

شکلک های محدثه
جایگاه مقدس مجسمه ی اندونزی
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 414 نظرات : 0

 

جایگاه مقدس مجسمه‌های باستانی کشور اندونزی + تصاویر
معبد مقدس ماهایانا بودا (Mahayana) که یکی از سه شاخه اصلی بودیسم محسوب می‌شود در قرن نهم میلادی ساخته شده و اگر منصفانه قضاوت کنیم می‌توان آن را به عنوان نماد کشور اندونزی در نظر گرفت. این معبد را می‌بایست در شمار یکی از شناخته شده‌ترین اماکن مقدس جهان به شمار آورد که توسط اکثریت قریب به اتفاق گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند مورد بازدید قرار گرفته و در عین حال از سوی یونسکو نیز حفاظت می‌شود.

 

مجسمه‌های باستانی,معبد ماهایانا بودا,مجسمه های معبد ماهایانا بودا

معبد مقدس ماهایانا بوداشکلک های محدثه

رویایی ترین تونل جهان
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 297 نظرات : 0

طبیعت پر از زیبایی است. اما آیا چیزی زیباتر از قدم زدن در تونل درختی در روزهای گرم تابستان خواهد بود؟ فرقی نمی‌کند که این درختان به طور طبیعی، تصادفی یا با کمک باغبانان این گونه شکل تونل به خود گرفته‌اند، این مکان‌ها برای تمام کسانی که زیر آن قدم می‌زنند لذت بخش خواهد بود.
 
من اطمینان دارم که بسیاری از طاق‌های پر زرق و برق تاریخ مانند طاق‌های کلیسای گوتیک از این فرم‌های طبیعت الهام گرفته است.
 
ما در این جا تعدادی از زیباترین تونل‌های درختی را برایتان آورده‌ایم.

رویایی‌ترین تونل‌های جهان,زیباتربن تونل‌های جهان

 رویایی‌ترین تونل‌های جهانشکلک های محدثه
راه تاریک در ایرلند شمالی

 

 

یونان گهواره ی تمدن اروپا
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 330 نظرات : 0

 

یونان گهواره تمدن اروپا + تصاویر
امروز می‌خواهیم سفری را در زمان و مکان آغاز کنیم، تاریخ را در ‌نوردیم و به سرزمینی برویم که فلاسفه در حال تبیین چگونگی آفرینش هستند. Hellas یا یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و در شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان محدود است. «یونان» نام فارسی این کشور است.

این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه‌نویسی (شامل هردو نوع کمدی و تراژدی) قابل توجه است.

یونان,دیدنی های جهان,اماکن باستانی یونان

شکلک های محدثه

 

 

قصر نوی شیروان شتیل المان
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 451 نظرات : 1

قصر نُوی‌شوان‌شتَین آلمان (+تصاویر)
قصر نُوی‌شوان‌شتَین نام قصری است متعلق به قرن نوزدهم میلادی در جنوب استان باواریا در جنوب کشور آلمان. قصر نُوی‌شوان‌شتَین توسط پادشاه وقت باوریا  به نام لادویگ دوم ساخته شد. این قصر به عنوان یک پناهگاه شخصی برای پادشاه منزوی در نظر گرفته شده بود ، اما بلافاصله پس از مرگ وی، در سال 1886  به یک مکان بازدید عمومی تبدیل شد. از آن زمان تا کنون بیش از 60 میلیون نفر از این کاخ عظیم بازدید کرده اند.

 

قصر نُوی‌شوان‌شتَین آلمان,قصر نُوی‌شوان‌شتَین باواریا,تصاویر قصر نُوی‌شوان‌شتَین آلمان

 شکلک های محدثه

فهرستی کامل از مکان های تاریخی و گردشگری ایران
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 670 نظرات : 1

فهرستی کامل از مکان های تاریخی و گردشگر ی ایران

مدرسه چهار باغ اصفهان - 1 - مدرسه چهار باغ اصفهان - عکس مدرسه چهارباغ اصفهان مدرسه چهار باغ اصفهان

مدرسه چهار باغ آخرین بنای تاریخی باشکوه دوران صفوی در اصفهان که برای تدریس و تعلیم طلاب علوم دینی در دوره آخرین پادشاه صفویه ساخته شد.

شکلک های محدثه

لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 3.138.69.172
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 640 بازدید داشته است .
در حال حاضر 9 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,042,463 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 4 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 12,196 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟